از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 43494

125 بازدید

به گزارش خطرنگار، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی روز دوشنبه در دیدار با نمایندگان جامعه ورزش و جوانان و تعدادی از دبیران سمن ‌های استان اظهار کرد: برای رسیدن به موفقیت و توسعه مسیر طولانی داریم و مشکلات اساسی کشور از جمله در حوزه اقتصاد باید رفع شود. نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با […]

به گزارش خطرنگار، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی روز دوشنبه در دیدار با نمایندگان جامعه ورزش و جوانان و تعدادی از دبیران سمن ‌های استان اظهار کرد: برای رسیدن به موفقیت و توسعه مسیر طولانی داریم و مشکلات اساسی کشور از جمله در حوزه اقتصاد باید رفع شود.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان حمایت از کالای ایرانی، افزود: در ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی مردم، مسئولان و تولیدکنندگان نقش دارند.
امام جمعه گرگان با تاکید بر اینکه تولیدکننده باید کالای با کیفیت و مرغوب و قابل رقابت به بازار عرضه کند، گفت: در این مسیر برای تجهیز خط تولید و به روز کردن آن باید تسهیلات ارزان قیمت در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین از کاهش آمار ازدواج و افزایش طلاق در جامعه به ویژه در این استان ابراز نگرانی کرد و آن را زمینه ساز ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی دانست و افزود: جوانان باید توقع خود را پایین بیاورند و زندگی مشترک را با سادگی آغاز کنند.
آیت الله نورمفیدی به میزبانی گلستان از مراسم ‘پایتخت جوانان جهان اسلام در حوزه اقوام’ اشاره کرد و افزود: گلستان سرزمین اقوام و مذاهب مختلف است و همه مردم این استان در سایه وحدت و همدلی، در کنار همدیگر زندگی مسالمت آمیز دارند.
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان نیز ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات و برنامه های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در حوزه جوانان، گفت: از وزارت ورزش و جوانان درخواست کردیم که در ابتدای سال آینده این استان میزبان مراسم پایتخت جوانان جهان اسلام در حوزه اقوام باشد که مورد موافقت اولیه قرار گرفته
است.
۳۰۱۴/۱۶۴۸

انتهای پیام /*


سیاسی


امام جمعه گرگان


ورزش وجوانان


دیدار

نظرات بسته شده است.