از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 43200

141 بازدید

محمد علی تبرائی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی اظهار داشت: جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب فردا (دوشنبه) برگزار می شود؛ این جلسه مشورتی اعضای این کمیسیون با سه حقوقدان، در مورد مهلت تطبیق قانون احزاب در ۱۴ خرداد است.عضو کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب افزود: بر طبق مصوبه این کمیسیون، احزاب […]

محمد علی تبرائی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی اظهار داشت: جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب فردا (دوشنبه) برگزار می شود؛ این جلسه مشورتی اعضای این کمیسیون با سه حقوقدان، در مورد مهلت تطبیق قانون احزاب در ۱۴ خرداد است.
عضو کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب افزود: بر طبق مصوبه این کمیسیون، احزاب تا ١۴ خرداد فرصت تطبیق با قانون احزاب را دارند. در جلسه فردا با حقوقدانان در مورد وضعیت احزاب که این تطبیق را انجام ندهند بحث می کنیم.
تبرائی تصریح کرد: در این جلسه نحوه تخصیص یارانه به احزاب را بحث و بررسی خواهیم کرد.
عضو کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب یادآور شد: ما نمایندگان احزاب در کمیسیون به دنبال منافع سندیکای احزاب هستیم، بی شک با گفت وگو با اعضای این کمیسیون سعی خواهیم کرد برای احزابی که تطبیق ندادند مهلت جدید بگیریم.
وی ادامه داد: البته پیش از این، دو فرصت یکساله و شش ماهه برای احزاب در نظر گرفت شده بود، که ١۴ خرداد این فرصت به اتمام میرسد.
تبرائی عنوان کرد: سه حقوق دان که سابقه فعالیت احزاب را دارند در این جلسه دعوت شده اند.
عضو کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب ادامه داد: کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب نگاه حمایتی به احزاب دارد و دغدغه این کمیسیون اجرای قانون است و دغدغه وزارت کشور کمک به احزاب هست.
سیام*٩١٢١*۳۰۶۱*۱۴۴۹

انتهای پیام /*


سیاسی


احزاب


جلسه مشورتی


وزارت کشور

نظرات بسته شده است.