از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 42922

172 بازدید

به گزارش عصر شنبه خطرنگار، رسانه های سوریه امروز اعلام کردند که جنگنده های ائتلاف موسوم به بین المللی به سرکردگی آمریکا روستای الحمادی در جنوب شرق الحسکه را بمباران کردند.براساس آمارهای اولیه، هشت شهروند سوری از جمله چند زن و کودک کشته و شماری نیز زخمی شدند.جنگنده های ائتلاف آمریکایی همچنین تعداد زیادی از […]

به گزارش عصر شنبه خطرنگار، رسانه های سوریه امروز اعلام کردند که جنگنده های ائتلاف موسوم به بین المللی به سرکردگی آمریکا روستای الحمادی در جنوب شرق الحسکه را بمباران کردند.
براساس آمارهای اولیه، هشت شهروند سوری از جمله چند زن و کودک کشته و شماری نیز زخمی شدند.
جنگنده های ائتلاف آمریکایی همچنین تعداد زیادی از خانه های مردم را در این روستا تخریب کردند.
جنگنده های ائتلاف آمریکایی دو هفته قبل نیز در بمباران روستای الفاشا در استان الحسکه بیش از ۳۰شهروند سوری را کشته و ۵۰ تن دیگر را زخمی کردند.
نظامیان آمریکایی از سال ۲۰۱۴ در سوریه مستقر شده اند و ائتلافی از متحدان را برای به اصطلاح مقابله با داعش در قالب ماموریتی هدایت می کنند که از سوی سازمان ملل و دولت دمشق ، مجوزی برای آن صادر نشده است.
دمشق بارها حضور نظامیان آمریکایی در سوریه را غیرقانونی دانسته است. اکنون حدود دو هزار نیروی نظامی آمریکا در سوریه حضور دارند.
سوریه بیش از ۷ سال است با حضور گروههای مسلح و تروریستی همچون داعش و جبهه النصره که از سوی غرب و متحدان منطقه ای آمریکا همچون عربستان سعودی حمایت می شوند، دچار بحران است.
پیروزی های ارتش سوریه و جبهه مقاومت در بیرون راندن تروریست ها و دفع داعشی ها، آمریکا ، رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه ای واشنگتن را نگران کرده است.
شبد**خاورم**۸۰۰۵ **۱۰۱۰

انتهای پیام /*


سیاسی


سوریه


ائتلاف آمریکایی


حسکه

نظرات بسته شده است.