از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 42869

138 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، هوشنگ بازوند پنجشنبه شب در جلسه بررسی وضعیت معادن استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه یکی از استان های ثروتمند کشور است و ظرفیت های بسیاری برای پیشرفت دارد. وی با بیان اینکه با وجود ظرفیت های کرمانشاه، مردم این استان با مشکل بیکاری رو به رو […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، هوشنگ بازوند پنجشنبه شب در جلسه بررسی وضعیت معادن استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه یکی از استان های ثروتمند کشور است و ظرفیت های بسیاری برای پیشرفت دارد.
وی با بیان اینکه با وجود ظرفیت های کرمانشاه، مردم این استان با مشکل بیکاری رو به رو هسنند، گفت: مردم کرمانشاه هشت سال نسبت به دیگر استان ها فرصت توسعه را از دست دادند و بسیاری از زیر ساخت های آن تخریب شد.
بازوند با اظهار امیدواری به منظور افزایش سرمایه گذاری در بخش معدن، گفت: معادن قیر استان فرصتی بسیار مطلوب برای توسعه در اختیار کرمانشاه قرار داده است.
وی ادامه داد: به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها بخش خصوصی تمایل کمتری برای سرمایه گذاری دارد که باید شرایط را برای آنها فراهم کنیم.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، نیز در این نشست گفت: ۲۲۱ پروانه بهره برداری از معادن با اشتغال ۲ هزار و ۲۵۴ نفر در استان صادر شده است.
محسن رستمی افزود: براساس برآوردهای انجام شده در مجموع معادن استان کرمانشاه ۷۷۱ میلیون تن ظرفیت برداشت دارند که فرصت بسیار خوبی برای توسعه محسوب می شوند.
وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲۲ میلیارد تومان در بخش معدن کرمانشاه سرمایه گذاری شده است، گفت: به صورت میانگین سالانه ۱۵ میلیون تن مواد معدنی از معادن کرمانشاه استخراج می شوند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه با اشاره به معادن قیر طبیعی استان گفت: باید امکانات لازم به منظور فرآوری قیر طبیعی در داخل استان فراهم شود تا علاوه بر جلوگیری از خام فروشی ارز افزوده محصولات را نیز بالا ببرد.
۸۰۶۶/۷۴۴۵

انتهای پیام /*


اقتصاد


بیکاری


زلزله


استاندار کرمانشاه

نظرات بسته شده است.