از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 42763

4304 بازدید

عضو جمعیت رهپویان امر به معروف در این اجتماع گفت: ملت ما محمدی، علوی، حسنی، حسینی، فاطمی و عاشورایی است. عزت خود را در پرتو قرآن حفظ می کند و عزتش را با ذلت عوض نمی کند.حجت الاسلام مهدی حسن زاده افزود: پیامبر(ص) فرمود اگر کسی استکبارستیزی و جهاد را ترک کند خدا او را […]

عضو جمعیت رهپویان امر به معروف در این اجتماع گفت: ملت ما محمدی، علوی، حسنی، حسینی، فاطمی و عاشورایی است. عزت خود را در پرتو قرآن حفظ می کند و عزتش را با ذلت عوض نمی کند.
حجت الاسلام مهدی حسن زاده افزود: پیامبر(ص) فرمود اگر کسی استکبارستیزی و جهاد را ترک کند خدا او را ذلیل، در معیشت دچار فقر کرده و دین او بوسیله دشمنان پایمال می شود. شعار امروز ما شعار عزتمدارانه سیدالشهدا(ع) و هیهات من الذله است.
یک فعال سیاسی هم در این اجتماع گفت: دشمن بداند ما با خوی استکباری او کنار نمی آییم و تا نابودی رژیم صهیونیستی از پا نمی نشینیم.
خیلی موحد محصل ادامه داد: هرکس به صنعت هسته ای ما نزدیک شود دودمان او را بر باد می دهیم. اگر خطری نظام ما را تهدید کند نهم دی دیگری بوجود می آید.
همچنین در ادامه این برنامه نمایندگانی از خانواده شهدا، جانبازان، رزمندگان، هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان، همسر شهید ولی الله چراغچی و کارگردان فیلم سینمایی اشنوگل سخنانی در محکومیت آمریکا بیان کردند و هر کدام در پایان سخنان خود برگه انگلیسی و نمادین از برجام را آتش زدند.
همچنین جمعیت حاضر پلاکاردهایی با مضمون ‘مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، لطفا مراقب باشید سگ زرد برادر شغال است و تنها پاسخ محکم به ترامپ مساوی با آتش زدن برجام’ در دست داشتند.
۷۵۰۷/۱۸۵۸

انتهای پیام /*


سیاسی


تجمع


سیلی مردم مشهد به ترامپ


مشهد

نظرات بسته شده است.