از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 42683

402 بازدید

به گزارش خطرنگار، مهرزاد آسایش روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود: تاکنون فرصت‌های بسیاری برای برنامه‌ریزی آینده و پیگیری منافع عمومی شهروندان بوشهری از دست رفته و اکنون به جای اصرار بر تحقق انتخاب قبلی باید با مصلحت اندیشی و حل دغدغه شهروندان نسبت به انتخاب گزینه جدید برای شهردار بوشهر اقدام شود.وی […]

به گزارش خطرنگار، مهرزاد آسایش روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود: تاکنون فرصت‌های بسیاری برای برنامه‌ریزی آینده و پیگیری منافع عمومی شهروندان بوشهری از دست رفته و اکنون به جای اصرار بر تحقق انتخاب قبلی باید با مصلحت اندیشی و حل دغدغه شهروندان نسبت به انتخاب گزینه جدید برای شهردار بوشهر اقدام شود.
وی بیان کرد: اصرار برخی اعضای شورا بر شهردار شدن منتخبی که وزارت کشور حکم وی را صادر نکرده است، فرصت کار و خدمت به مردم را از شورا می گیرد و به جای چنین رویکردی باید به فکر انتخاب گزینه ای جدید برای مدیریت شهری باشیم.
آسایش افزود: کمتر یکسال از سردرگمی مدیریت شهری بوشهر می گذرد و شایسته است با درک موقعیت کنونی به یک انتخاب جدید و کارآمد برای شهر بوشهر فکر شود.
وی ادامه داد: مردم از ما به عنوان نمایندگان خود انتطارات بیشتری دارند و در این ارتباط باید نگرانی ها و دغدغه های مردم از هر موضوع و مصلحتی بیشتر دیده شود.
آسایش، در باره رای هیات مرکزی حل اختلاف در ارتباط با تایید گزینه انتخابی شورا برای شهرداری بوشهر گفت: آنچه در این مقطع کنونی حائز اهمیت است از دست ندادن وقت است که بدون شک با معطلی نزدیک به ۲ ماه برای اعلام رای هیات حل اختلاف زمان به ضرر شهر و شهروندان تلف خواهد شد.
آسایش تاکید کرد: تمکین به قانون و احترام به شهروندان ۲ اصل لازم الاجرا برای خدمت در شوراست که باید مدنظر اعضای آن باشد و در این ارتباط اصرار به گزینه ای که صلاحیت وی تایید نشده منطقی به نظر نمی رسد.
شورای اسلامی شهر بوشهر بیش از ۲ ماه پیش با ۶ رای موافق نبی الله دهقانی را به عنوان گزینه شهرداری بوشهر انتخاب و به وزارت کشور معرفی کرد که بتازگی وزارت کشور اعلام کرده است صلاحیت منتخب شورای شهر بوشهر برای شهردارشدن احراز نشده است.
اما ۶ عضو شورای شهر بوشهر که رای موافق به گزینه منتخب داده بودند، به وزارت کشور معترض شده اند و خواستار اعلام نظر هیات مرکزی حل اختلاف در ارتباط با گزینه منتخب شهرداری بوشهر شده اند.
در این حال برخی اعضای شورای شهر بوشهر معتقدند با توجه به اینکه برگزاری نشست مجدد هیات مرکزی حل اختلاف زمان بر است به جای انتظار کشیدن برای رای احتمالی هیات مرکزی مبنی بر تایید صلاحیت شهردار منتخب شورا باید نسبت به انتخاب گزینه ای جدید برای شهرداری بوشهر اقدام کند.
شهرداری بوشهر از آبان ماه سال گذشته که شورای شهر براساس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان پایان کار شهردار سابق بوشهر را تصویب کرد، تاکنون با سرپرستی اداره می شود.
۷۲۱۲/۶۰۴۳**

انتهای پیام /*


اجتماعی


شورا


بوشهر


شهردار

نظرات بسته شده است.