از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 42637

125 بازدید

ابوالقاسم بابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار کرد: بنیاد علوی ساخت چهار باب مدرسه در سال ۹۵ و دو باب مدرسه را برای سال ۹۶ در استان خراسان شمالی تعهد کرده بود که سه فضای آموزشی از تعهدات سال ۹۵ تکمیل و بقیه هم ساخته می شود.وی گفت: از محل […]

ابوالقاسم بابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار کرد: بنیاد علوی ساخت چهار باب مدرسه در سال ۹۵ و دو باب مدرسه را برای سال ۹۶ در استان خراسان شمالی تعهد کرده بود که سه فضای آموزشی از تعهدات سال ۹۵ تکمیل و بقیه هم ساخته می شود.
وی گفت: از محل تعهدات سال گذشته ساخت مدرسه چهار کلاسه حسن آباد در راز و جرگلان و ۶ کلاسه بور بور در بجنورد در دست ساخت است که تاکنون بین ۴۰ تا ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
این مسئول افزود: در صورت تخصیص اعتبارات پیش بینی می شود ساخت مدارس در دست اجرای بنیاد علوی در این استان تا اول مهرماه سال جاری به پایان برسد، در سال ۹۵ از محل اعتبارات ملی ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار تعهد شد.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: مدارس تعهد شده توسط بنیاد علوی در سال ۹۵ در روستای گیفان شهرستان بجنورد، نظر محمد شیروان، سرخ قلعه اسفراین و سنگسار راز و جرگلان است.
هم اکنون ۱۶۲ هزار دانش آموز در ۲ هزار باب آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار فرهنگی تحصیل می کنند.
۷۱۸۶/۳۰۰۷/۶۰۴۲

انتهای پیام /*


فرهنگی


مدارس


بنیاد علوی


خراسان شمالی

نظرات بسته شده است.