از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 42425

166 بازدید

محمد امینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: هم اکنون گردنه های کوهستانی، خانچایی، بادامستان، آق گدیک و ذاکر در جاده های زنجان – طارم، زنجان – تهم – چورزق و گردنه پایایی در مسیر زنجان – بیجار پوشیده از مه غلیظ است و بارش باران نیز جریان دارد.به گفته وی، […]

محمد امینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: هم اکنون گردنه های کوهستانی، خانچایی، بادامستان، آق گدیک و ذاکر در جاده های زنجان – طارم، زنجان – تهم – چورزق و گردنه پایایی در مسیر زنجان – بیجار پوشیده از مه غلیظ است و بارش باران نیز جریان دارد.
به گفته وی، رانندگان عبوری از مسیرهای بیان شده چراغ های مه شکن عقب و جلو خودروهای خود را روشن کرده و با احتیاط بیشتری به مسیر ادامه دهند.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اکنون بارش باران در آزاد راه های زنجان – تبریز، زنجان – قزوین و جاده های ترانزیت زنجان – میانه، زنجان – خرمدره – ابهر، زنجان – بیجار، زنجان – دندی، سلطانیه – خدابنده – همدان و دیگر مسیرهای ارتباطی سطح جاده ها را لغزنده کرده است.
امینی یادآوری کرد: بر اساس گزارش هواشناسی استان زنجان بارش باران در مناطق مختلف این استان تا هفته آینده ادامه دارد.
وی تاکید کرد: رانندگان برای ادامه مسیر خود صبور باشند از سرعت و سبقت غیرمجاز به جد پرهیز کنند تا شاهد حوادث ناگوار جاده ای نباشیم.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و سخت گذر این استان به طور ۲۴ ساعته فعال هستند و برای مسافران و رانندگان عبوری در صورت نیاز خدمات ارائه می دهند.
امینی اعلام کرد: همه راهدارخانه های این استان مجهز هستند و در صورت بروز مشکلات جوی رانندگان و مسافران عبوری در این مکان ها بطور موقت اسکان داده می شوند.
وی افزود: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.
به گزارش خطرنگار، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۳۱ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در جاده های شریانی شامل آزادراه‌های زنجان – تبریز و زنجان – قزوین و مسیرهای ترانزیت، ۳۷ دوربین نظارتی در این محورها، ۲ سامانه توزین حین حرکت در جاده های دندی – زنجان – ابهر – زنجان و ۶۸ دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان فعال است.
استان زنجان پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
۷۳۲۵/۶۰۸۵

انتهای پیام /*


اجتماعی


راهداری


مه و باران


جاده های زنجان

نظرات بسته شده است.