از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 42030

80 بازدید

مدیر عامل موسسه آفتاب اندیشه روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار فرهنگی خطرنگار، درباره این کتاب توضیح داد: این اثر سال ۹۶ در مسابقات داستان نویسی منطقه ۱ آموزش و پرورش تهران در بین مقاطع ابتدایی، در حالی حائز مقام اول شد که نویسنده آن ۷ سال داشت و کلاس اول دبستان را سپری می […]

مدیر عامل موسسه آفتاب اندیشه روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار فرهنگی خطرنگار، درباره این کتاب توضیح داد: این اثر سال ۹۶ در مسابقات داستان نویسی منطقه ۱ آموزش و پرورش تهران در بین مقاطع ابتدایی، در حالی حائز مقام اول شد که نویسنده آن ۷ سال داشت و کلاس اول دبستان را سپری می کرد.
نسرین بابایی افزود: «آشی که سنجاب برای گرگ پخت» با موضوع داستان های تخیلی برای گروه سنی ب و قطع رقعی منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
وی ادامه داد: تصویرگری زیبای این کتاب را محمدرضا میرشاه ولد طراح شناخته شده کشور بر عهده داشت و با انتشار این کتاب، فیاضی عنوان خردسال ترین نویسنده کشور را به خود اختصاص داد.
بابایی خاطرنشان کرد: پیش از این کودکان دیگری توانستند در سنین پایین کتاب چاپ کنند ولی سید راستین هشت ساله، که این قصه را در ۷ سالگی نوشته است توانست سن کوچکترین نویسنده ایران پایین بیاورد.
وی از تلاش برای ثبت نام فیاضی در فهرست کتابهای رکورد به عنوان خردسال ترین نویسنده، خبر داد.
نویسنده کوچک این کتاب نیز در گفت و گو با خطرنگار، درباره جزئیات داستان کتابش گفت: داستان از آنجا شروع می شود که سنجاب به دلیل باران شدیدی که در جنگل می بارد گرفتار گرگ می شود و برای فرار از دست گرگ فکری به ذهنش می رسد و عاقبت قصه، دوستی میان دو حیوان اهلی و درنده با همدیگر در جنگل است.
راستین می گوید که روزانه ساعت ها کتاب می خواند و از هر فرصتی برای کتابخوانی استفاده می کند و متن های زیادی از کتابها را در حافظه خود دارد.
«آشی که سنجاب برای گرگ پخت» در ۱۶صفحه رنگی و چاپ اول آن در شمارگان هزار نسخه منتشر شده است.
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ۹۷ با شعار «نه به کتاب نخواندن» در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان است.
فراهنگ ** ۱۳۵۵ **۱۰۵۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


ادبیات


کتاب ۹۷


کتاب کودک

نظرات بسته شده است.