از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 41807

150 بازدید

به گزارش خطرنگار، سید محمدکاظم نظری روز یکشنبه در کرسی آزاداندیشی با محوریت آسیب های اجتماعی نوپدید در یاسوج اظهار داشت: افرادی که فضای مجازی را بر مردم تنگ فیلتر کرده اند موظفند امکانات و ظرفیت هایی را که از مردم گرفته اند با همان کیفیت و قیمت برای آنان ایجاد کنند.وی افزود: این افراد […]

به گزارش خطرنگار، سید محمدکاظم نظری روز یکشنبه در کرسی آزاداندیشی با محوریت آسیب های اجتماعی نوپدید در یاسوج اظهار داشت: افرادی که فضای مجازی را بر مردم تنگ فیلتر کرده اند موظفند امکانات و ظرفیت هایی را که از مردم گرفته اند با همان کیفیت و قیمت برای آنان ایجاد کنند.
وی افزود: این افراد باید به جامعه آمار دهند که فیلترینگ برخی پیام رسان ها چند درصد از مردم را به سمت پیام رسان های داخلی سوق داده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فیلتر کنندگان پیام رسان ها دنبال این هستند که مردم پای صندوق های رأی نیایند و مشارکت پایین باشد تا بتوانند با آرای سنتی خودشان مدیریت جامعه را در دست گیرند.
نظری عنوان کرد: شورای عالی فضای مجازی کشور درباره فیلتر پیام رسان ها تصمیم بگیرد و در هر تصمیمی نیز باید نظر مردم لحاظ شود.
وی ابراز داشت: اینکه از مردم خواسته شود به سراغ پیام رسان های داخلی رفته و یا از آنها حمایت کنند اشکالی ندارد اما نباید آنان را مجبور به انجام این کار کرد.
۷۵۳۵/۱۶۶۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


کرسی آزاداندیشی


فیلترینگ


کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بسته شده است.