از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 41755

141 بازدید

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: به دنبال اعلام وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای بخش جوکار از توابع شهرستان ملایر، تیمی از ماموران به محل اعزام و تحقیقات و بررسی های تخصصی انجام شد.وی افزود: طبق اظهار مالباخته، سارقان به صورت ناشناس و با […]

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: به دنبال اعلام وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای بخش جوکار از توابع شهرستان ملایر، تیمی از ماموران به محل اعزام و تحقیقات و بررسی های تخصصی انجام شد.
وی افزود: طبق اظهار مالباخته، سارقان به صورت ناشناس و با در دست داشتن قمه و چوب وارد گاوداری شدند و پس از ضرب و شتم، کتک کاری و بستن دست و پاهای شاکی، همسر و مادرش، اقدام به سرقت ۸ رأس گاو به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کردند.
فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: پس از هدایت احشام به داخل کامیون و سرقت احشام، ۲ تن از متهمان تا زمان اطمینان از دور شدن کامیون، در محل حضور داشته و سپس آن ها نیز متواری می شوند.
سردار کامرانی صالح افزود: با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و بررسی روش سرقت، باند سارقان حرفه ای که همگی غیربومی بودند شناسائی شدند.
وی ادامه داد: با توجه به شناسائی تعدادی از سارقان، پلاک وسایل نقلیه آن ها و محل نگهداری گاوهای مسروقه در حومه شهرستان شهریار و محرز شدن اینکه دام های سرقتی در محل هستند، بلافاصله با تنظیم نیابت قضائی، ماموران به شهرستان شهریار اعزام شدند.
این مقام ارشد انتظامی استان همدان اظهارکرد: محل نگهداری دام ها شناسایی و تحت مراقبت قرار گرفت و با تکمیل تحقیقات با همکاری آگاهی شهرستان شهریار چهار تن از سارقان دستگیر شدند.
سردار کامرانی صالح افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای سارقان ۱۳ رأس گاو سرقت شده از ملایر و شهرستان هشتگرد به همراه یک عدد جرثقیل پنج تنی که برای بارگیری گاو به داخل کامیون استفاده می شد را کشف و ضبط کردند.
وی ادامه داد: ۲ دستگاه خودرو سواری ماکسیما و پژو پارس و یک دستگاه کامیون مورد استفاده در سرقت ها نیز توقیف و متهمان به پلیس آگاهی همدان منتقل شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: متهمان در بازجویی ها، به ۸ فقره سرقت احشام شامل هشت رأس گاو از ملایر، ۹ رأس گاو از هشتگرد کرج، هشت رأس گاو از صفادشت در غرب تهران و ۱۲ رأس گوساله از صبا شهر اعتراف کردند.
وی ادامه داد: آنها همچنین از سرقت ۹ رأس گاو از جاده رضی آباد – سعید آباد، ۹ رأس گوسفند از شهر پرند، ۷ رأس گوسفند از امیریه شهریار و ۶ رأس گوسفند از همدان اعتراف کردند.
وی اضافه کرد: محل سرقت در بخش جوکار ملایر شناسایی و تأیید شد؛ همچنین متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


انتظامی


سرقت


احشام

نظرات بسته شده است.