از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 41576

129 بازدید

به گزارش خطرنگار، سیدمحمد رضا موالی زاده، شنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: برنامه های فرهنگی در استان ها بنحوی برنامه ریزی شود که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و جوانان و در فضایی سالم برگزار شود. وی ادامه داد: برای انجام برنامه های فرهنگی […]

به گزارش خطرنگار، سیدمحمد رضا موالی زاده، شنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: برنامه های فرهنگی در استان ها بنحوی برنامه ریزی شود که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و جوانان و در فضایی سالم برگزار شود.
وی ادامه داد: برای انجام برنامه های فرهنگی به حمایت و همراهی جدی ائمه جمعه و سایر مسوولان و دلسوزان با حضور مردم در تحقق اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی و نظام یک ضرورت است.
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: انجام برنامه های متنوع و شاد فرهنگی در طول سال باید دقیق با حضور آحاد مردم و در نظر گرفتن اهداف و ارزش های دینی و اخلاقی برگزار شود.
آیت الله محمد رضا ناصری یزدی افزود: انجام برنامه های شاد و متنوع در طول سال اگر دقیق ، همگانی و در شان دارالعباده یزد برگزار شود نه تنها مضر نیست که حتی ضروری است.
وی ادامه داد: اگر برنامه های فرهنگی و شاد همراه با گناه نباشد و همه مردم بتوانند در سطح استان از آنها استفاده کنند هیچ منافاتی با ارزش های دینی ندارد و قطعا نیاز و مورد تاکید و تائید است.
همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گزارشی از برنامه های فرهنگی و هنری امسال به خصوص اهمیت انجام برنامه های هنری و متنوع در یزد با همکاری مردم و مسوولان با رعایت فرهنگ دارالعباده تاکید کرد.
استان یزد یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد.
۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


شورای فرهنگ عمومی


امام جمعه


یزد

نظرات بسته شده است.