از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 41037

169 بازدید

به گزارش خطرنگار، شریعتمداری روز چهارشنبه در راس هیاتی به منظور شرکت در همایش فرصت های اقتصادی ایران و اقلیم وارد اربیل شد و مورد استقبال مقامات کردستان عراق قرار گرفت.شریعتمداری در بدو ورود به شهر اربیل در گفتگو با رسانه ها هدف از برگزاری این همایش را توسعه و ساختارمند کردن روابط اقتصادی با […]

به گزارش خطرنگار، شریعتمداری روز چهارشنبه در راس هیاتی به منظور شرکت در همایش فرصت های اقتصادی ایران و اقلیم وارد اربیل شد و مورد استقبال مقامات کردستان عراق قرار گرفت.
شریعتمداری در بدو ورود به شهر اربیل در گفتگو با رسانه ها هدف از برگزاری این همایش را توسعه و ساختارمند کردن روابط اقتصادی با اقلیم کردستان عراق دانست.
همایش فرصت های اقتصادی ایران و اقلیم تا ساعتی دیگر با حضور مقامات عراق و منطقه کردستان عراق به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد، دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران و عراق، استانداران غرب کشور، اتاق های بازرگانی ایران و عراق در اربیل آغاز بکار خواهد کرد.
ارزش تبادل تجاری جمهوری اسلامی ایران با منطقه کردستان عراق در سال بالغ بر ۷ میلیارد دلار بود که با حضور گروه تروریستی و تکفیری داعش و آغاز جنگ، این روابط بشدت کاهش یافت.
خاورم*۴*۳۸۰**

انتهای پیام /*


اقتصاد


عراق


شریعتمداری


کردستان عراق

نظرات بسته شده است.