از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 41011

153 بازدید

محمدحسن زدا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خطرنگار، افزود: این طرح به صورت آزمایشی در چهار استان گیلان، مازندران، اصفهان و یزد در حال اجراست که امیدواریم پس از رفع نواقص در تمام استان های کشور اجرا شود.وی ادامه داد: تلاش می شود که دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی در تمام استان […]

محمدحسن زدا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خطرنگار، افزود: این طرح به صورت آزمایشی در چهار استان گیلان، مازندران، اصفهان و یزد در حال اجراست که امیدواریم پس از رفع نواقص در تمام استان های کشور اجرا شود.
وی ادامه داد: تلاش می شود که دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی در تمام استان های کشور و در تمام مراکز درمانی طرف قرارداد با همکاری متولیان حوزه سلامت حذف شود، البته این طرح اکنون در مراکز ملکی به صورت کامل در حال اجراست.
زدا بیان داشت: در تمام مراکز ملکی تامین اجتماعی، دفترچه‌های درمانی حذف شده و بیمه شدگان و مستمری بگیران فقط با ارائه کارت ملی خود می توانند از تمامی خدمات به صورت الکترونیک بهره مند شوند.
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: طرح حذف دفترچه های درمانی از حدود ۲ سال گذشته در مراکز ملکی تامین اجتماعی آغاز شد و تولید ۱۰۰ میلیون نسخه الکترونیک در این مدت را می توان به عنوان یکی از اقدامات اساسی در این زمینه عنوان کرد.
وی اضافه کرد: نسخه تمام پزشکان در مراکز درمانی تامین اجتماعی به صورت آنلاین صادر می شود و به محض تولید نسخه الکترونیک، ۶۰ درصد حق دستمزد پزشکان به آنان پرداخت می شود.
به گزارش خطرنگار، سازمان تامین اجتماعی با ۴۲ میلیون نفر بیمه شده و مستمری بگیر ۱۸ نوع خدمت بیمه ای و درمانی به افراد زیر پوشش ارائه می دهد.
این سازمان دارای مراکز مختلف بیمه ای و درمانی است و ۳۵۶ بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تامین می کند.
بخش بیمه ای تامین اجتماعی نیز دارای ۴۸۰ شعبه در سراسر کشور است و خدمات بیمه ای این سازمان از طریق این واحدها به جامعه تحت پوشش ارائه می شود، همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان تر مردم به سازمان شعب اقماری و کارگزاری های سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب مشغول به فعالیت هستند.
اجتمام * ۷۲۶۸ ** ۱۴۱۸**۱۰۵۵

انتهای پیام /*


اجتماعی


حذف دفترچه


تامین اجتماعی


بیمه

نظرات بسته شده است.