از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 40860

136 بازدید

علی کاظمی باباحیدری روز سه شنبه در گفت وگو با خطرنگار، با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان و استاندار چهارمحال و بختیاری با فرمانده نیروی انتظامی افزود: در این استان امنیت از جایگاه مهمی برخوردار است و ضریب بالای امنیت این استان در شاخص های کشوری نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است.وی افزود: ضریب بالای […]

علی کاظمی باباحیدری روز سه شنبه در گفت وگو با خطرنگار، با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان و استاندار چهارمحال و بختیاری با فرمانده نیروی انتظامی افزود: در این استان امنیت از جایگاه مهمی برخوردار است و ضریب بالای امنیت این استان در شاخص های کشوری نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است.
وی افزود: ضریب بالای امنیت در چهارمحال و بختیاری زمینه مناسبت برای سرمایه گذاری در این استان را فراهم کرده است.
کاظمی یادآور شد: در این دیدار فرمانده نیروی انتظامی و معاونان وی، از همه تلاشگران حوزه امنیت قدردانی کردند و این شاخصه ها را قابل قبول دانستند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در این دیدار بر نوسازی، بازسازی و مقاوم سازی پاسگاه های نیروی انتظامی در استان و اختصاص بودجه و ردیف در این زمینه بحث و تبادل نظر شد.
کاظمی یادآور شد : به دلیل اینکه بخش عمده ای از چهارمحال و بختیاری کوهستانی است در این نشست همچنین بر به کارگیری خودروهای فنر دار برای این نیرو تاکید شد.
وی تصریح کرد: پلیس راه و راهنمایی و رانندگی استان نیز اقدامات موثری را در سطح شهرها و جادههای چهارمحال و بختیاری داشته اند و در این زمینه از فعالیت پلیس قدردانی شد.
به گزارش خطرنگار، چهارمحال و بختیاری یکی از استانهای فلات ایران است که جنوب و مرکز از طریق راه ها و جاده های این استان به هم متصل می شود.
۲۰۹۷

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


پلیس


نماینده اردل

نظرات بسته شده است.