از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 40749

138 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، محمد حسین مقیمی روز دوشنبه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران و کمیته برنامه ریزی شهرستان تهران گفت: استانداری تهران با بازخوانی قوانین مصوب دولت در زمینه رفع آلودگی هوا و قانون هوای پاک بخش مربوط به این مدیریت را دنبال می کند.وی نوسازی ناوگان حمل و […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، محمد حسین مقیمی روز دوشنبه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران و کمیته برنامه ریزی شهرستان تهران گفت: استانداری تهران با بازخوانی قوانین مصوب دولت در زمینه رفع آلودگی هوا و قانون هوای پاک بخش مربوط به این مدیریت را دنبال می کند.
وی نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و جایگزینی خودروهای فرسوده را از مهمترین راه های رفع آلودگی هوا ذکر کرد.
مقیمی با بیان اینکه ترافیک مردم را کلافه و سردرگم کرده است گفت: اعتبار ارزی مورد نیاز در قانون بودجه برای توسعه مترو و دیگر بخش های حمل و نقل عمومی اختصاص داده شده است.
وی گفت: مباحث اقتصادی از جمله رفع موانع تولید، فعال سازی بنگاه های غیرفعال، عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و ترویج مصرف کالای ایرانی مورد توجه ویژه این نشست است.
مقیمی با بیان اینکه برخی ادارات و نهادهای استان تهران از جمله فرمانداری تهران نیازمند اصلاح ساختار و ساختمان های محل استقرار است گفت: فرمانداری تهران در ساختمانی کوچک که برای خدمت رسانی به شهری ٢٠٠ هزار نفری مناسب است مستقر است در حالیکه تهران کلانشهری میلیونی است.
وی خواستار تلاش مدیران برای ایجاد ساختمانی مناسب برای فرمانداری تهران شد و افزود: مدیران استان تهران همه تلاش خود را برای رفع مشکلات تهران به کار گیرند.
تهرام/۱۱۰۹/۶۱۳۹//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


محمدحسین مقیمی


استاندار


آلودگی هوا


ترافیک و مسائل اقتصادی


تهران

نظرات بسته شده است.