از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 40699

142 بازدید

روح اله عباسیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: این فیلم ها در موضوع های مختلف آموزشی ، تربیتی ، داستان های کوتاه و بلند است که برای دانش آموزان سرپل ذهابی به نمایش گذاشته می شود.وی مدت زمان اکران فیلم های چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد و […]

روح اله عباسیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: این فیلم ها در موضوع های مختلف آموزشی ، تربیتی ، داستان های کوتاه و بلند است که برای دانش آموزان سرپل ذهابی به نمایش گذاشته می شود.
وی مدت زمان اکران فیلم های چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد و پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی دانش آموزان و فرهنگیان فیلمساز را از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت اعلام کرد و اظهار داشت: این فیلم ها برای دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی سرپل ذهاب نمایش داده می شود.
مدیر آموزش و پرورش سرپل ذهاب بیان کرد: پویانمایی ها و فیلم های کوتاه ابزاری مناسب برای کمک به فرآیند یاددهی، یادگیری و شکوفا شدن استعدادهای دانش آموزان است که باید به آنها توجه اساسی شود.
عباسیان اضافه کرد: با برگزاری این جشنواره ها می توان سهم بزرگی در خلاقیت کودکان و نوجوانان داشته باشیم و توان علمی ، پژوهشی و تربیتی دانش آموزان را ارتقا دهیم.
جشنواره بین المللی فیلم های آموزشی رشد قدیمی ترین جشنواره فیلم در ایران و جشنواره‌ای تخصصی است که با مدیریت وزارت آموزش و پرورش و اهتمام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی هر سال با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی فیلم های برتر آموزشی و تربیتی برگزار می شود.
جشنواره بین المللی فیلم های آموزشی رشد نخستین بار سال ۱۳۴۲ هجری شمسی توسط اداره فعالیت های سمعی و بصری وزارت آموزش و پرورش در تهران برگزار شد.
سرپل ذهاب با ۹۰ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه ، در مقاطع مختلف تحصیلی بیش از ۱۵ هزار دانش آموز دارد.
۷۰۷۹/۷۳۹۹/۳۰۱۲/۸۰۶۶

انتهای پیام /*


اجتماعی


فیلم رشد


اکران


سرپل ذهاب

نظرات بسته شده است.