از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 40362

130 بازدید

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، «مفهوم شر» یکی از تازه های دایره المعارف فلسفه استفورد در هفته اخیر است که توسط تاد کالدر در ۸۳ صفحه نوشته و به دست ایمان شفیع بیک ترجمه شده است.این کتاب توسط در یکهزار و ۱۰۰ نسخه چاپ و به قیمت ۶۰ هزار ریال روانه بازار شده […]

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، «مفهوم شر» یکی از تازه های دایره المعارف فلسفه استفورد در هفته اخیر است که توسط تاد کالدر در ۸۳ صفحه نوشته و به دست ایمان شفیع بیک ترجمه شده است.
این کتاب توسط در یکهزار و ۱۰۰ نسخه چاپ و به قیمت ۶۰ هزار ریال روانه بازار شده است.

**«صدق» نوشته مایکل گلنزبرگ
«صدق» عنوان دیگر ترجمه نشر یافته از دانشنامه فلسفه استنفورد در هفته اخیر است که توسط مایکل گلنزبرگ با موضوع حقیقت- فلسفه در ۹۶ صفحه نوشته و توسط مهدی محمدی ترجمه شده است.
این کتاب در یکهزار و ۱۰۰ نسخه به چاپ رسیده و به قیمت ۷۰ هزار ریال عرضه می شود.

** «ضد واقع گرایی اخلاقی» نوشته ریچارد جویس
این مقاله با موضوع اخلاق توسط مهدی اخوان در ۱۳۲ صفحه ترجمه و در یکهزار و ۱۰۰ نسخه با قیمت ۹۰ هزار ریال روانه بازار شده است.

**«دیلتای و یورک» نوشته رودلف مکریل و اینگوفارین
این کتاب نیز با موضوع فلسفه آلمانی قرن ۱۹ توسط سید مسعود حسینی در ۱۴۴ صفحه ترجمه و به قیمت ۹۰ هزار ریال روانه بازار شده است.
این کتاب در یکهزار و ۱۰۰ نسخه به چاپ اول رسیده است.
فلسفه استنفورد دانشنامه‌ای رایگان و برخط است که توسط دانشگاه استنفورد اداره می‌شود و از سال ۱۹۹۵ به سرپرستی ادوارد ن.زالتا آغاز به کار کرده است.
مدخل‌های این دانشنامه توسط کارشناسان فلسفه از بیش از ۶۵ نهاد جهانی نوشته می‌شوند، نویسندگان مدخل‌ها اجازه می‌دهند که مقالاتشان به طور رایگان منتشر شود ولی حق‌تکثیر مقاله‌ها برای نویسندگان محفوظ می‌ماند.
مقاله‌های این دانشنامه علاوه بر اینکه بازبینی ویراستاران، توسط دانشوران دیگر نیز مورد داوری همتا قرار می‌گیرد.
انتشارات ققنوس در اقدامی دست به ترجمۀ تدریجی مقالات این دانشنامه به زبان فارسی با سرپرستی مسعود علیا زده و هر یک از مقالات دانشنامه را در مجلدی جداگانه به چاپ می‌رساند.
بسیاری از کسانی که در ایران به نحوی از انحا کار فلسفی می کنند و با فضای مجازی اینترنت نیز بیگانه نیستند نام دانشنامه فلسفه استفورد را شنیده اند.
فراهنگ**۳۰۰۹**۱۰۵۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


کتاب


تازه های نشر


فلسفه

نظرات بسته شده است.