از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 40274

152 بازدید

نعمت الله دستیاری شامگاه شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: شدت بارش های امروز به حدی بود که روان آب ها تبدیل به سیل شد و پل ارتباطی مسکن مهر با مرکز شهر پلدختر را به زیر آب برد.فرماندار پلدختر افزود: بارش شدید باران موجب آبگرفتگی معابر و ایجاد مشکل در تردد شهروندان […]

نعمت الله دستیاری شامگاه شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: شدت بارش های امروز به حدی بود که روان آب ها تبدیل به سیل شد و پل ارتباطی مسکن مهر با مرکز شهر پلدختر را به زیر آب برد.
فرماندار پلدختر افزود: بارش شدید باران موجب آبگرفتگی معابر و ایجاد مشکل در تردد شهروندان شده است که تیم های خدمات شهری شهرداری در حال رفع این آبگرفتگی ها هستند.
وی گفت: مسکن مهر پلدختر از ابتدا به دلیل جانمایی نادرست و غیرکارشناسی در مسیر سیلاب قرار گرفته و بر اثر بارندگی های چند روز اخیر دچار آبگرفتگی شدید شده است.
دستیاری با بیان اینکه آب وارد منازل برخی از اهالی ساکن در مسکن مهر شده است، افزود: نیروهای شهرداری و هلال احمر اقدام به بازگشایی مسیر و رفع مشکل در مسکن مهر کردند.
وی اظهار کرد: با توجه به تداوم بارندگی ها نیروهای ستاد بحران شهرستان در آماده باش کامل هستند و در قالب تیم هایی در سطح شهر به ویژه مسکن مهر مستقر شده اند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.
بارش شدید باران همراه با رعدو برق از روز جمعه در سراسر استان لرستان آغاز شده و به صورت پراکنده همچنان ادامه دارد.
این بارش ها دیشب در برخی نقاط به صورت تگرگ گزارش شده است.
شهرستان پلدختر در ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت خطرنگار، لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
۷۲۷۲/۳۰۲۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


آبگرفتگی


خسارت


بارش باران

نظرات بسته شده است.