از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 40224

136 بازدید

به گزارش خطرنگار، با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی، بخش LDR (بلوک زایمانی) بیمارستان ولیعصر ( عج) خرمشهر با ۳۵ میلیارد ریال، کلینیک تخصصی خرمشهر با ۹۸ میلیارد ریال و پروژه ۳۰ تختخوابی اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال بازسازی به بهره برداری رسید. همچنین طرح بازسازی و توسعه اورژانس بیمارستان […]

به گزارش خطرنگار، با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی، بخش LDR (بلوک زایمانی) بیمارستان ولیعصر ( عج) خرمشهر با ۳۵ میلیارد ریال، کلینیک تخصصی خرمشهر با ۹۸ میلیارد ریال و پروژه ۳۰ تختخوابی اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال بازسازی به بهره برداری رسید.
همچنین طرح بازسازی و توسعه اورژانس بیمارستان آیت ا… طالقانی با ۳۵ تخت بستری و زیربنا یک هزار و ۸۹۰ متر مربع با هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از اعتبارات وزارت بهداشت( طرح تحول سلامت) به بهره برداری رسید.
همچنین بازسازی بال شمالی بیمارستان آیت ا… طالقانی آبادان به مساحت سه هزار و ۶۱۵ متر مربع با ۶۰ تخت بیمارستانی با ۱۹ میلیارد ریال با مشارکت وزارت بهداشت و سازمان منطقه آزاد اروند به بهره برداری رسید.
بازسازی و توسعه بخش LDR بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر با ۸۳۳ متر زیربنا و ۱۰ تخت بیمارستانی با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت بهداشت، بازسازی و توسعه اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر با یک هزار و ۹۱۵ متر مربع زیربنا و ۳۰ تخت بستری و ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارت وزارت بهداشت و سازمان منطقه آزاد اروند از جمله طرح هایی بود که در سفر وزیر بهداشت و درمان به بهره برداری رسید.
دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شنبه هشتم اردیبهشت‌ به منظور بهره برداری از چند طرح بیمارستانی و درمانی در خوزستان، از طریق فرودگاه بین المللی آیت ا… جمی آبادان وارد این استان شد.
در روز دوم سفر وزیر بهداشت، درمانگاه شهر دارخوین ، ساختمان سی تی اسکن بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان،احداث کلینیک ویژه تشخیصی درمانی شادگان و چند طرح دیگر در اهواز و دشت آزادگان بهره برداری و یا آغاز می شود.
به گزارش خطرنگار، ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.
۷۱۰۰/۷۱۶۵/ ۶۰۳۷

انتهای پیام /*


اجتماعی


وزیر بهداشت


آبادان


طرح های بهداشتی درمانی

نظرات بسته شده است.