از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 39994

102 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در دیدار مدیر و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر خراسان جنوبی افزود: با زبان هنر می توان در کوتاه ترین زمان اثرگذار بود و سرنوشت انسان را تغییر داد که اگر این زبان در […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در دیدار مدیر و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر خراسان جنوبی افزود: با زبان هنر می توان در کوتاه ترین زمان اثرگذار بود و سرنوشت انسان را تغییر داد که اگر این زبان در راستای فرهنگ اسلامی باشد، نقش قابل توجهی در هدایت انسان دارد.
وی گفت: دشمن ادعا کرده برای نابودی ما تمامی گزینه ‌ها را روی میز دارد بنابراین ما در یک جبهه همه جانبه قرار داریم که در آن تهدید فرهنگی، اقتصادی، توسعه مفاسد اجتماعی و… وجود دارد.
وی تاکید کرد: افسران و سربازان فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحنه تهاجم فرهنگی مثل برادران خود در جبهه نظامی در مقابل دشمن سنگ تمام بگذارند.
امام جمعه بیرجند پیروزی دشمن در نبرد نظامی را مقدمه‌ ای برای تسلط فرهنگی بر جامعه دانست و افزود: اگر دشمن در جنگ فرهنگی پیروز شود و ماهیت را تغییر دهد دیگر نمی شود کاری کرد و فرهنگ چیزی نیست که باز پس گرفته شود.
وی بیان کرد: امروز حق به تمام معنا با جبهه کفر و باطل در مبارزه است و هر کسی هر کاری از دستش برمی‌آید باید عمل کند، چرا که هیچ کسی نمی‌تواند شاهد باشد تا دشمن، کشور و ناموس و اقتصادش را ویران کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: امروز اگرچه اولتیماتوم دشمن پررنگ است اما دشمن همه چیز خود را از دست داده و بین ملت خود هم منفور است، تنها ابزار آنها تهدید و تطمیع است.
وی افزود: اگر انسان در سطح فکر و عقیده به جنبه ایمانی برسد دیگر تهدید و تطمیع دشمن در او اثر نمی گذارد.
وی با اشاره به اینکه زیبایی فرهنگ اهل بیت (ع) منحصر به شیعه نیست گفت: همه از مسلمان و غیر مسلمان فضیلت ‌ها را می‌پذیرند و برگ برنده دست مسلمانان است فقط به برنامه ریزی نیاز است تا مقابل دروغ و سحر دشمن حقایق را به مردم دنیا ارائه کرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن، در فضای مجازی با انواع تهمت، جوسازی و شیطنت جامعه را به سمت گمراهی هدایت می‌کند اما کار فرهنگ و ارشاد اسلامی مقابل کار دشمن قرار دارد.
وی این مسئولیت را سنگین خواند و افزود: تمام هویت انسان در فرهنگ است و اگر کوتاهی کنیم، دشمن جوانان ما را شکار می‌کند.
عبادی گفت: ماهیت انسان و جامعه از روی فرهنگ آن جامعه شناخته می‌شود و فرهنگ ما اسلام و شاخص آن اهل بیت (ع) است.
۷۵۵۹*۳۰۲۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


هنر


ارشاد اسلامی


خراسان جنوبی

نظرات بسته شده است.