از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 39473

115 بازدید

به گزارش خطرنگار، علی لاریجانی امروز- سه شنبه- پس از دیدار با مجمع نمایندگان و استاندار گلستان، در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: استاندار و نمایندگان استان گلستان در مجلس پیشنهادات پخته و مناسبی را برای رفع مشکلات استان گلستان مطرح کردند.رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد منطقه آزاد اینچه‌برون از […]

به گزارش خطرنگار، علی لاریجانی امروز- سه شنبه- پس از دیدار با مجمع نمایندگان و استاندار گلستان، در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: استاندار و نمایندگان استان گلستان در مجلس پیشنهادات پخته و مناسبی را برای رفع مشکلات استان گلستان مطرح کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد منطقه آزاد اینچه‌برون از کمیسیون‌ها عبور کرده و ان‌شاءالله تا آخر اردیبهشت در صحن مجلس نهایی می‌شود، اظهار داشت: گفت وگوهایی شده تا برای احداث راه آهن از فاینانس استفاده کنند.
لاریجانی افزود: پیشنهاداتی برای اینکه درآمد کشاورزان استان گلستان افزایش پیدا کند مطرح شد و مشوق‌هایی ایجاد می‌شود تا به صادرات محصولات منجر شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات آب و کمبود برق در استان که برای صنعت استان مورد نیاز است، بیان داشت: وزارت نیرو به دنبال حل این مشکلات است.
لاریجانی با اشاره اینکه پیشنهادهایی برای تعیین تکلیف زمین های کشاورزی مطرح شد، بیان کرد: همچنین در مورد روش‌ها برای اینکه از فرصت سرمایه گذاری در بخش پوشاک استفاده شود و مردم درآمدزا شوند، مباحثی مطرح شد و راه های آن مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان گلستان در مجلس فهیم و پرتلاش هستند به همراه استاندار نیز که به خوبی کار می‌کند، آینده خوبی را برای استان گلستان رقم می‌زنند.
سیام*۳۰۶۱*۱۴۴۹

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


لاریجانی


اینچه برون

نظرات بسته شده است.