از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 39310

126 بازدید

سیما حجت الاسلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: علیرضا جلیلی در رشته شنا، زهرا نجاتی عارف و لیلا قادری در والیبال نشسته و علیرضا بختیاری در رشته وزنه برداری از شانس های اصلی برای کسب سهمیه حضور در بازی های ۲۰۱۸ پاراآسیایی جاکارتا هستند.وی اضافه کرد: هم اکنون علیرضا […]

سیما حجت الاسلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: علیرضا جلیلی در رشته شنا، زهرا نجاتی عارف و لیلا قادری در والیبال نشسته و علیرضا بختیاری در رشته وزنه برداری از شانس های اصلی برای کسب سهمیه حضور در بازی های ۲۰۱۸ پاراآسیایی جاکارتا هستند.
وی اضافه کرد: هم اکنون علیرضا جلیلی، زهرا نجاتی عارف و لیلا قادری در اردوهای آمادگی تیم های ملی شرکت دارند و جزو نفرات مورد توجه کادر فنی هستند.
وی بیان کرد: علیرضا بختیاری نیز خود را برای حضور قدرتمند در رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور آماده می کند و او نیز یکی از شانس های اصلی برای کسب سهمیه آسیایی است.
حجت الاسلامی خاطرنشان کرد: نجاتی عارف و جلیلی سابقه حضور در دوره گذشته بازی های پاراآسیایی را داشتند و اکنون با تجربه بهتر در رقابت های ۲۰۱۸ جاکارتا حضور می یابند.
وی یادآور شد: هیات جانبازان و معلولان و دستگاه ورزش استان در حد توان و بضاعت نسبت به حمایت همه جانبه از ورزشکاران شانس کسب سهمیه اقدام کرده است و امیدواریم امسال شاهد حضور پرشمار ورزشکاران همدانی در بازی های آسیای باشیم.
نائب رئیس هیات جانبازان و معلولان همدان افزود: امسال از شرایط بسیار خوبی برای کسب بیشترین سهمیه پاراآسیایی برخوردار هستیم ضمن اینکه باتوجه به تجربه ورزشکاران ملی پوش همدانی، کسب مدال دور از دسترس نیست.
هم اکنون بیش از ۱۵۰ ورزشکار به صورت حرفه ای در هشت رشته ورزشی زیر نظر هیات جانبازان و معلولان استان همدان فعالیت دارند.
۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


ورزش


جانبازان و معلولان


پاراآسیایی جاکارتا


ورزشکار همدان

نظرات بسته شده است.