از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 39308

119 بازدید

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، از معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید علاالدین ظهوریان درباره مصوبات نخستین جلسه هیات نظارت بر مطبوعات در سال ۹۷، اظهار داشت: در جلسه هیات نظارت بر مطبوعات، شماری از تقاضاهای صدور مجوز رسانه‌ها بررسی شد که طی آن با صدور مجوز […]

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، از معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید علاالدین ظهوریان درباره مصوبات نخستین جلسه هیات نظارت بر مطبوعات در سال ۹۷، اظهار داشت: در جلسه هیات نظارت بر مطبوعات، شماری از تقاضاهای صدور مجوز رسانه‌ها بررسی شد که طی آن با صدور مجوز فعالیت برای ۹۱ رسانه مکتوب و الکترونیک موافقت شد.
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات افزود: همچنین در ادامه این جلسه با رای اعضای هیات، تغییر وضعیت ۴۶ رسانه مورد موافقت قرار گرفت.
به گزارش خطرنگار، رسانه های الکترونیک، مکتوب، مجازی و پایگاههای خبری از جمله رسانه هایی هستند که برای آنها مجوز فعالیت صادر شده است.
ارائه مجوز در دولت های یازدهم و دوازدهم روند سریع تری به خود گرفته به طوریکه فاصله زمانی صف انتظار به کمتر از شش ماه کاهش یافته و هر ماه با توجه به تشکیل جلسات مستمر با حضور تمامی اعضا و شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیر صعودی به خود گرفته است.
تمامی مراحل درخواست صدور مجوز، ثبت و تغییر وضعیت رسانه و مطبوعات در راستای سیاست دولت، به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور افراد انجام و پیگیری می شود.
هیات نظارت بر مطبوعات در مجموع طی سال ۹۶ برای بیش از ۳۷۶ رسانه اعم از مکتوب، الکترونیک و پایگاههای خبری و سایت ها مجوز فعالیت صادر کرده است.
فراهنگ ** ۱۳۵۵ **۱۰۵۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


رسانه


هیات نظارت


صدور مجوز

نظرات بسته شده است.