از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 39100

89 بازدید

سید حسین نقوی حسینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، در باره جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت داخلی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: علاءالدین بروجردی رییس این کمیسیون در ابتدا فهرستی از موضوعات قابل بحث از جمله آب و مدیریت آن در شرایطی فعلی در جلسه را مطرح کرد.وی اضافه […]

سید حسین نقوی حسینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، در باره جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت داخلی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: علاءالدین بروجردی رییس این کمیسیون در ابتدا فهرستی از موضوعات قابل بحث از جمله آب و مدیریت آن در شرایطی فعلی در جلسه را مطرح کرد.
وی اضافه کرد: در ادامه جلسه رحمانی فضلی گفت که در سال ۹۶ فراز و فرودهای زیادی داشتیم که از جمله می توان به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و مسائلی پیرامون آن که به سلامت و مشارکت بسیاری بالای مردم برگزار شد، اشاره کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به نقل از وزیر کشور گفت: در حوزه امنیتی علیرغم همه تلاش ها و توطئه های دشمنان جهانی و منطقه ای، تلاش شد حداکثر امنیت و آرامش مردم تامین شود.
نقوی حسینی ادامه داد: رحمانی فضلی درباره حمله تروریستی به مجلس و آشوب های دی ماه هم گفت که علیرغم اقدامات توطئه ای و مسائل پیش آمده این موضوع به بهترین شکل مدیریت شد؛ درباره حادثه پاسداران هم تدابیر زیادی شد تا با کمترین خسارات موضوع خاتمه یابد.
وی به نقل از وزیر کشور اضافه کرد: در حوزه مرزها، انصافا زحمات زیادی کشیده شده و اشراف کاملی بر شرایط و امنیت مرزها وجود دارد. درباره آسیب های اجتماعی که دارای شرایط ویژه ای است، تلاش شد تا حد ممکن مهار شوند، بر خورد شود و محدود گردد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: رحمانی فضلی به مسئله تجمعات هم اشاره کرد و گفت که با خویشتنداری مدیریت شد و همه دستگاه ها با هماهنگی یکدیگر توانستند تجمعات را مدیریت کنند.
نقوی حسینی به نقل از وزیر کشور بیان کرد: در موضوع ارز و مشکلات آن هم، درباره آنچه به عهده وزارت کشور بود به خوبی انجام وظیفه کردیم.
وی اضافه کرد: رحمانی فضلی گفت که در حوزه فرهنگ، برگزاری راه پیمایی اربعین با آرام ترین و منظم ترین حالت ممکن برگزار شد؛ این مراسم از کارهایی است که همه وزارت کشور را مشغول خود می کند و حدود چهل واحد اجرایی باید هماهنگ شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی به نقل از وزیر کشور ادامه داد: در سال ۹۷، افزایش رضایتمندی مردم اولویت اول وزارت کشور است و ما همه توان خود را به کار می گیریم تا با کارآمدی رضایتمندی مردم را افزایش دهیم و اجازه ندهیم نارضایتی بوجود آید.
نقوی حسینی به نقل از رحمانی فضلی اولویت دوم وزارت کشور را وحدت و انسجام داخلی دانست و گفت: با توجه به دشمنی های قدرت های سلطه گر و برخی دولت های منطقه ای مثل عربستان سعودی که سعی می کنند فشار را بر مردم بیشتر کنند و نارضایتی های بیشتری را بوجود آورند.
وی افزود: رحمانی فضلی اولویت سوم وزارتخانه متبوع را تامین امنیت بیشتر در مرزها و حوزهای داخلی دانست و گفت که اولویت چهارم وزارت کشور که از سال گذشته شروع شده، اقتصاد مقاومتی و تحقق آن است.
همچنین در این جلسه آقایان جاسمی، صفاری، مظفری، ده مرده، نقوی حسینی، دهقانی، گودرزی، کواکبیان، نجفی، برومندی، رحیمی و کریمی قدوسی اظهار نظر کردند.
به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در پایان جلسه قرار شد که هر دو ماه یکبار نشست مشترک کمیسیون با وزیر و معاونین در وزارت کشور برگزار شود.
سیام**۹۳۱۴**۱۵۵۳

انتهای پیام /*


سیاسی


کمیسیون امنیت ملی


وزارت کشور


انتخابات

نظرات بسته شده است.