از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 38726

131 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، علیرضا امامی فر عصر شنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های سپیدرود و فولاد خوزستان در رشت اظهار کرد: برای بقا در لیگ برتر باید سه امتیاز بازی را کسب کنیم.وی افزود: تفکرات علی کریمی سرمربی و سایر کادر فنی این است که بقای سپیدرود ماحصل تلاش خود ما […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، علیرضا امامی فر عصر شنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های سپیدرود و فولاد خوزستان در رشت اظهار کرد: برای بقا در لیگ برتر باید سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
وی افزود: تفکرات علی کریمی سرمربی و سایر کادر فنی این است که بقای سپیدرود ماحصل تلاش خود ما باشد و بر همین اساس نیز تاکنون بازی کرده ایم.
امامی فر ادامه داد: در دیدار برابر فولاد هدف ما همین است تا با پیروزی و کسب سه امتیاز ، به بازی و نتایج سایر تیم ها کاری نداشته باشیم و بقای سپیدرود، فردا به اتمام برسد.
وی بیان کرد: خوشبختانه در دیدار برابر فولاد خوزستان، بازیکن مصدوم و محروم نداریم و با تمام قدرت مقابل این تیم قرار می گیریم هرچند فولاد نیز تیم خوبی است و مربی فهیم و بازیکنان خوبی دارد.
مربی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: در بازی گذشته و همچنین بازی های پیشین، شرمنده هواداران شدیم چون آنان در دقایق حساس به ما کمک می کنند و امیدوارم که در بازی با فولاد نیز این حمایت را از سوی هواداران داشته باشیم.
وی از مسئولان فدراسیون فوتبال نیز خواست با توجه به حساسیت بازی های پایانی لیگ برتر، زمینه ای فراهم کنند تا شاهد فوتبال پاک باشیم.

** سرمربی تیم فولاد خوزستان در مصاحبه شرکت نکرد
به گزارش خبرنگار خطرنگار، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلایل نامعلومی در کنفرانس خبری پیش از بازی حضور نیافت‌.
این در حالیست که طبق اعلام هیات فوتبال استان گیلان، قرار بود کنفرانس خبری پورموسوی در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شود.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان عصر فردا (یکشنبه) در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.
۷۲۸۵ / ۲۰۰۷

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


سپیدرود


فولاد خوزستان

نظرات بسته شده است.