از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 38583

137 بازدید

به گزارش خطرنگار، علیرضا رشیدیان جمعه شب در مراسم جشنی که به مناسبت روز جانباز در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، افزود: خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بر خلاف تصور جامعه که گمان دارند از رفاه برخوردارند، دچار مشکلات بسیاری هستند.وی با بیان اینکه جانبازان قطع نخاع، شیمیایی و اعصاب و روان […]

به گزارش خطرنگار، علیرضا رشیدیان جمعه شب در مراسم جشنی که به مناسبت روز جانباز در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، افزود: خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بر خلاف تصور جامعه که گمان دارند از رفاه برخوردارند، دچار مشکلات بسیاری هستند.
وی با بیان اینکه جانبازان قطع نخاع، شیمیایی و اعصاب و روان با سختی زندگی می کنند اما با غیرت و وفاداری نسبت به ارزشها، زندگی خود را می گذرانند، افزود: هر چه قدر که کارهای دنیایی و اجرایی برای اینها انجام دهیم کارهای بزرگ و رشادت آنها را نمی توانیم پاسخ دهیم.
وی ادامه داد: مشکل بیکاری و تامین مسکن از جمله مسائلی است که جوانان خانواده شهدا و ایثارگران هم با آن رو به رو هستند و با برنامه ریزی به دنبال حل این مسائل هستیم.
وی اظهار کرد: امیدواریم با همکاری بنیاد شهید و بخشهای اقتصادی بتوانیم کارهای ویژه ای برای فرزندان شهدا و جانبازان انجام دهیم زیرا با شناخت مزیت ها در حوزه خدمات، صنعت و کشاورزی می توان ظرفیتهای مختلفی را شناسایی و به منظور ایجاد اشتغال از آنها استفاده کرد.
در این جشن که با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی و شهردار مشهد برگزار شد از شماری از خانواده های این عزیزان قدردانی شد.
۷۵۰۷/۵۱۳۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


علیرضا رشیدیان


روز جانباز


مشهد

نظرات بسته شده است.