از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 38514

144 بازدید

سرهنگ عزیز الهیاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: ماموران انتظامی کنگاور در راستای برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر اقدام به تشکیل یک تیم عملیاتی ویژه در جهت کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان کرده و پس از اخذ مجوز قضایی اقدام به کنترل جاده کنگاور – کرمانشاه کردند.وی اظهار […]

سرهنگ عزیز الهیاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: ماموران انتظامی کنگاور در راستای برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر اقدام به تشکیل یک تیم عملیاتی ویژه در جهت کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان کرده و پس از اخذ مجوز قضایی اقدام به کنترل جاده کنگاور – کرمانشاه کردند.
وی اظهار کرد: ماموران در حین کنترل محور به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شدند که این خودرو بدون توجه به اخطار ماموران از تور ایست و بازرسی پلیس اقدام به فرار کرد اما پس از طی مسافتی کوتاه و در تعقیب و گریز با ماموران در نهایت متوقف شد.
سرهنگ الهیاری گفت: راننده این خودرو با استفاده از تاریکی شب اقدام به فرار کرد اما دیگر سرنشین آن توسط ماموران دستگیر و در اختیار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی کنگاور با بیان اینکه تلاش برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد، افزود: با تلاش ماموران، مقدار ۲۶ کیلوگرم مواد مخدر که توسط سرنشینان خودروی پژو پارس به حاشیه جاده پرتاب شده بود، کشف شد.
وی ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی کنگاور با مظنون شدن به یک دستگاه خودرو پیکان و متوقف کردن آن، پس از انجام بازرسی فنی از آن موفق به کشف یک کیلوگرم مواد مخدر شدند.
سرهنگ الهیاری در پایان گفت: سرنشینان این خودرو که یک خانم و یک آقا بودند دستگیر و به همراه متهم دستگیر شده دیگر در خودروی پژو پارس به مراجع قضائی معرفی شدند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر ۷۶ هزار نفر در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
۸۰۶۶/۷۴۴۷

انتهای پیام /*


اجتماعی


فرمانده انتظامی کنگاور


سرهنگ الهیاری


کشف مواد مخدر

نظرات بسته شده است.