از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 38488

136 بازدید

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس با تبریک سالروز میلاد باسعادت امام حسین (ع ) افزود: امروز توطئه های آمریکا برای همگان آشکار است و براین اساس مدافعان حرم ، سوریه را از چنگال قدرت صهیونیست ها و آمریکایی ها خارج کردند. وی اظهار داشت: […]

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس با تبریک سالروز میلاد باسعادت امام حسین (ع ) افزود: امروز توطئه های آمریکا برای همگان آشکار است و براین اساس مدافعان حرم ، سوریه را از چنگال قدرت صهیونیست ها و آمریکایی ها خارج کردند.
وی اظهار داشت: مدافعان اسلام درسال های گذشته تاکنون به آمریکایی ها نشان داده اند که انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی است و برای حفظ آن جانفشانی می کنند.
وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع سران و مسئولان کشور اشاره و اضافه کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند، اگر اعتقاد به توحید داریم باید از مظلومان حمایت و آن را در عمل ثابت کنیم و نشان دهیم که حامی مظلومان در سراسر جهان هستیم و زیر بار ظلم هم نرویم.
ایمانی گفت: آمریکای جنایتکار با همدستی فرانسه و انگلیس هفته گذشته چند موشک به سمت سوریه شلیک کردند که ۷۰ درصد آنها منهدم شد اما این نشانه عصبانیت آنها از دست جبهه مقاومت بود چون هزینه های زیادی کردند اما جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی دسیسه های آنها را نقش برآب کردند.
امام جمعه شهرستان فردیس افزود: آمریکایی ها به اهداف خود در سوریه نرسیدند و این اقدامی که ترامپ و دولت های غربی انجام دادند مردم سوریه وارد صحنه شدند و اجازه عملیات های بعدی را به آمریکا ندادند.
وی در بخش دیگر از خطبه های نماز جمعه فردیس به فلسفه نامگذاری روز پاسدار اشاره کرد و اظهار داشت: امام حسین (ع) با خون خود، دین اسلام را حفظ کردند و پاسداران به تاسی از سیدالشهداء (ع ) نیز در راه حفظ نظام و انقلاب اسلامی، جان خود را در طبق اخلاص می گذارند و زمینه اقتدار ایران اسلامی را فراهم می کنند.
۷۴۱۳/ ۶۱۵۵

انتهای پیام /*


سیاسی


جببه مقاومت


انقلاب اسلامی


آمریکا

نظرات بسته شده است.