از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 38019

154 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، از مجموعه تئاتر شهر، اجرای نمایش «مرزداران» که قرار بود آخرین اجرای خود را شامگاه گذشته (۲۸ فروردین) به صحنه ببرد هفته اول اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ نیز میزبان مخاطبان خود خواهد بود.این نمایش با بازی مهدی بازدار، شاهو رستمی، سپهرزمانی، حامد مهراندیش، امیرکامران و پیمان صفرزاده در پلاتواجرا تئاتر […]

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، از مجموعه تئاتر شهر، اجرای نمایش «مرزداران» که قرار بود آخرین اجرای خود را شامگاه گذشته (۲۸ فروردین) به صحنه ببرد هفته اول اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ نیز میزبان مخاطبان خود خواهد بود.
این نمایش با بازی مهدی بازدار، شاهو رستمی، سپهرزمانی، حامد مهراندیش، امیرکامران و پیمان صفرزاده در پلاتواجرا تئاتر شهر به صحنه می رود.
همچنین نمایش «هملت و دن کیشوت» به کارگردانی تاجبخش فناییان که از اسفند ماه سال گذشته در تالار اصلی تئاتر شهر ساعت ۱۹:۳۰ اجرای خود را آغاز کرده نیز روز جمعه ۳۱ فروردین ماه به اجراهای خود پایان می دهد.
کاظم بلوچی، سیامک صفری، امیر کربلایی زاده، کوروش سلیمانی، شیوا خسرو مهر، به ناز نادری، وحید نفر، بهرام بهبهانی و امیر حسین سرداریان از بازیگران این نمایش هستند.
غیر از این دو اثر نمایشی، نمایش «نحس» به کارگردانی تینو صالحی ساعت ۱۹ در تالار قشقایی تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و نمایش «دیور» نیز به کارگردانی آریان رضایی در تالار سایه ساعت ۱۹:۳۰ تا پایان هفته نخست اردیبهشت ماه بر صحنه خواهد بود.
فراهنگ ** ۷۵۶۱**۱۰۵۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


تئاتر


تئاتر شهر


مرزداران

نظرات بسته شده است.