از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 37995

129 بازدید

داوود محمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خطرنگار، افزود: طرح افزایش نمایندگان در مجلس امسال توسط منتخبان مردم در خانه ملت بررسی خواهد شد .نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح افزایش نمایندگان قبل از این دوبار در صحن علنی مجلس مطرح شده بود ولی رای نیاورد اما امسال […]

داوود محمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خطرنگار، افزود: طرح افزایش نمایندگان در مجلس امسال توسط منتخبان مردم در خانه ملت بررسی خواهد شد .
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح افزایش نمایندگان قبل از این دوبار در صحن علنی مجلس مطرح شده بود ولی رای نیاورد اما امسال بار دیگر این طرح به رای گذاشته می شود.
وی اظهار کرد: براساس قانون اساسی هر ۱۰ سال یکبار ۲۰ تن می توانند با توجه به شرایط جغرافیایی و جمعیت حوزه های انتخابیه به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزوده شوند و به این ترتیب در صورت تصویب این طرح با احتساب سال های گذشته ۴۰ تن می توانند به جمع مجلسیان اضافه شوند.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تصویب طرح یاد شده، یک تن به جمع نمایندگان حوزه انتخابیه قزوین،آبیک و البرز اضافه می شود.
در حال حاضر تعداد نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی ۴ نفر است.
حوزه انتخابیه قزوین،آبیک و البرز، دارای ۲ نماینده، حوزه تاکستان یک نماینده و حوزه بویین زهرا و آوج نیز دارای یک نماینده هستند.
۳۰۱۳

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


تعداد نمایندگان


قزوین

نظرات بسته شده است.