از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 37989

136 بازدید

ساناز جعفری روز چهارشنبه به خطرنگار، گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر عبورسامانه‌ ناپایدار و استقرار جو به نسبت پایدار تا ۲ روز آینده در استان است.وی افزود: آسمان بیشتر مناطق استان به صورت گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با […]

ساناز جعفری روز چهارشنبه به خطرنگار، گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر عبورسامانه‌ ناپایدار و استقرار جو به نسبت پایدار تا ۲ روز آینده در استان است.
وی افزود: آسمان بیشتر مناطق استان به صورت گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.
کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان فعالیت سامانه بارش زا در ۲۴ ساعت گذشته در شهر و استان اصفهان ،گفت: این سامانه امروز ( چهارشنبه) استان اصفهان را ترک خواهد کرد و برای بعدازظهر امروز افزایش ابر و احتمال بارش های خفیف وجود دارد.
وی گفت: دمای هوای امروز صبح شهر اصفهان به پنج درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته ۲ درجه سانتیگراد کاهش داشته است.
جعفری گفت: ورزنه با ۱۷ درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و بویین و میاندشت با ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
وی برای هوای کلانشهر اصفهان در روز پنجشنبه، هوای کمی تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و برای روز جمعه، آسمانی قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی کرد.
ت ۷۱۵۰ / ۶۰۲۲

انتهای پیام /*


اقتصاد


هواشناسی


تغییرات جوی


اصفهان

نظرات بسته شده است.