از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 37499

122 بازدید

کمال دهقانی فیروزآبادی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، افزود: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه عصر امروز این کمیسیون تحولات سوریه و حمله روز گذشته آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را بررسی می کنند.وی ادامه داد: در این جلسه فرماندهانی از سپاه قدس و مسئولان وزارت امور خارجه […]

کمال دهقانی فیروزآبادی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، افزود: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه عصر امروز این کمیسیون تحولات سوریه و حمله روز گذشته آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را بررسی می کنند.
وی ادامه داد: در این جلسه فرماندهانی از سپاه قدس و مسئولان وزارت امور خارجه درحوزه سوریه حضور دارند.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن محکوم کردن حمله روز گذشته آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه، تاکید کرد: این گونه اقدامات وحشیانه راه به جایی نمی برد و همه می دانند آمریکایی ها برای رضایت عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی دست به این اقدام زده اند.
به گزارش خطرنگار، آمریکا بامدادشنبه (۲۵ فروردین) به همراه متحدانش (انگلیس و فرانسه )، به بهانه استفاده دولت سوریه از تسلیحات شیمیایی در شهر ‘دوما’ در ‘غوطه شرقی’، ‘دمشق’ و ‘حمص’ را هدف حمله نظامی قرار داد.
در این حمله، ۱۱۰ موشک به خاک این کشور شلیک شد که سامانه های ضد هوایی سوریه با موشک های متجاوزان آمریکایی در دمشق و حمص مقابله کردند.
رسمی سوریه اعلام کرد که تمام موشک های شلیک شده متجاوزان به منطقه «دنحه» در ۲۴ کیلومتری غرب حمص سرنگون شد.
بر اثر حمله موشکی متجاوزان آمریکایی و متحدانش ( فرانسه و انگلیس) به یک پایگاه نظامی در استان حمص سه غیر نظامی زخمی شدند.
سیام**۹۳۱۴**۹۱۲۱**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


کمیسیون امنیت ملی


حمله آمریکا


سپاه قدس

نظرات بسته شده است.