از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 37023

169 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، نیکی هیلی روز جمعه پیش از نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که به درخواست روسیه و با حمایت بولیوی و چین با موضوع صلح و امنیت بین المللی با توجه به تهدید نظامی آمریکا علیه سوریه تشکیل شد، این مطلب را در جمع خبرنگاران مطرح کرد.وی با تکرار اتهام های […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، نیکی هیلی روز جمعه پیش از نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که به درخواست روسیه و با حمایت بولیوی و چین با موضوع صلح و امنیت بین المللی با توجه به تهدید نظامی آمریکا علیه سوریه تشکیل شد، این مطلب را در جمع خبرنگاران مطرح کرد.
وی با تکرار اتهام های گذشته خود علیه روسیه در وتوی قطعنامه های مربوط به استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه ، اظهار کرد: ما اجازه نخواهیم داد که استفاده از سلاح شیمیایی به یک موضوع عادی تبدیل شود.
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه در تحقیقات جداگانه به این نتیجه رسیده اند که حمله شیمیایی در سوریه اتفاق افتاده و دولت مسئول آن است.
هیلی با بیان این که ترامپ به همه اطلاعات و تجزیه و تحلیل ها در این باره توجه دارد، اضافه کرد: او اجازه نمی دهد کسی نظر خود را تحمیل کند و من افتخار می کنم بخشی از شورای امنیت ملی آمریکا هستم.
وی واکنش به این حمله را وظیفه اخلاقی آمریکا دانست و گفت: امروز هم نشست شورای امنیت ملی آمریکا تشکیل جلسه می دهد که من باید برای حضور در آن به واشنگتن برگردم.
نماینده آمریکا در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند اگر آمریکا به سوریه حمله کند، ایران هم ممکن است به اسرائیل حمله کند، گفت: من نمی توانم جزئیات مطرح شده در نشست شورای امنیت ملی آمریکا را مطرح کنم.
اروپام*۱۴۲۹

انتهای پیام /*


سیاسی


نماینده آمریکا


سازمان ملل


سوریه

نظرات بسته شده است.