از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 36942

144 بازدید

به گزارش بامداد جمعه خطرنگار، به نقل از آسوشیتدپرس، «جیمز کومی» مدیر پیشین اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) در کتاب تازه خود به انتقاد شدید از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پرداخته است.وی در این کتاب که بخش هایی از آن به تحقیقات مربوط به دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا مربوط است، […]

به گزارش بامداد جمعه خطرنگار، به نقل از آسوشیتدپرس، «جیمز کومی» مدیر پیشین اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) در کتاب تازه خود به انتقاد شدید از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پرداخته است.
وی در این کتاب که بخش هایی از آن به تحقیقات مربوط به دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا مربوط است، ترامپ را «غیراخلاقی» خوانده و گفته است که او به حقیقت مقید نیست.
کومی همچنین در کتاب خود با تشبیه ترامپ به ‘رئیس یک گروه مافیا که به دنبال کمرنگ کردن مرز قانون و سیاست است’، نوشته که ترامپ کشور را با خودخواهی و براساس وفاداری شخصی اداره می کند.
وی همچنین ادعا کرده است که رئیس جمهوری آمریکا تلاش کرده او را در تحقیقات مربوط به دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا تحت فشار قرار دهد.
درگیری ترامپ با جیمز کومی از زمانی آغاز شد که پلیس فدرال آمریکا تحقیقاتی را درباره دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا و همچنین احتمال تبانی ترامپ با مسکو شروع کرد.
ترامپ در ماه مه سال گذشته میلادی به صورت ناگهانی کومی را اخراج کرد و این شائبه را ایجاد کرد که وی قصد مختل کردن پرونده دخالت روسیه در انتخابات را دارد.
کومی ادعا کرده بود که ترامپ در مکالمه ای از وی خواسته پرونده دخالت روسیه در انتخابات را متوقف کند. ترامپ در یک پیام توئیتری به کومی هشدار داد که ممکن است مکالماتشان ضبط شده باشد، اما پس از آن وجود چنین فایلی را انکار کرد.
پس از اخراج کومی، سنای آمریکا از وی خواست که درخصوص مسائل مربوط به پرونده روسیه شهادت دهد. شبد**۹۴۱۶**۱۳۷۹

انتهای پیام /*


سیاسی


جیمز کومی


دونالد ترامپ


پرونده روسیه

نظرات بسته شده است.