از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 36902

573 بازدید

اکبر اسکندرنژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود:در نشست مشترک با سرمایه گذار مقرر شد طبقه ای مجزا از مجتمع تجاری البرز در خیابان طالقانی به پردیس سینمایی اختصاص یابد.وی اضافه کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، این پردیس با یک سالن ۱۳۰نفره و ۲سالن با ظرفیت زیر۱۰۰ نفر به همراه […]

اکبر اسکندرنژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود:در نشست مشترک با سرمایه گذار مقرر شد طبقه ای مجزا از مجتمع تجاری البرز در خیابان طالقانی به پردیس سینمایی اختصاص یابد.
وی اضافه کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، این پردیس با یک سالن ۱۳۰نفره و ۲سالن با ظرفیت زیر۱۰۰ نفر به همراه فود کورت ساخته خواهد شد.
اسکندرنژاد ادامه داد:سرمایه گذار بخش خصوصی مصمم به ساخت این پردیس است و باید هرچه زودتر امکانات و تسهیلات مورد نیاز برای وی اختصاص یابد تا در تابستان سال جاری کار را آغاز کند.
وی گفت:دراین راستا معاونت هنری باید مطالعات لازم را در زمینه چگونگی اختصاص تسهیلات و امکانات انجام دهد تا راه حل نهایی صورت گیرد.
اسکندرنژاد، ساخت پردیس سینمایی را یکی از نیازهای فرهنگی مردم دانست و گفت: با توجه به مشکلات ۲ سینمای فعلی استان از جمله نبود پارکینگ و امکانات رفاهی در آنها وجود یک پردیس سینمایی با تمام امکانات مورد نیاز می تواند راه حل خوبی برای افزایش اقبال عمومی به سینما در قزوین باشد.
وی افزود: تاسیس پردیس سینمایی و افزایش درآمدهای ناشی از فعالیت آن، می تواند سینماها را به استانداردهای روز دنیا نزدیک کند به گونه ای که در سال های آینده شاهد افزایش استقبال مردم از سینماها و فیلم های روی پرده باشیم.
استان قزوین هم اکنون دارای ۲ سینما شامل بهمن وابسته به حوزه هنری و مهتاب متعلق به بخش خصوصی است.
پردیس یا مجموعه سینمایی به فضاهایی با چند سالن نمایش به همراه مراکز تفریحی و تجاری گفته می شود که از چندین سال قبل در بعضی شهرهای کشور احداث شده اند و با توجه به نیازهای فرهنگی شهروندان و ضروت بروز رسانی زیرساخت های نمایش فیلم و سینما در کشور در حال گسترش هستند.
۷۳۸۸/۶۰۱۲

انتهای پیام /*


فرهنگی


سینما


پردیس سینمایی


قزوین

نظرات بسته شده است.