از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 36809

173 بازدید

به گزارش خطرنگار، خانه های ورزش روستاهای حسن آباد آبریزه، جاجا، جعفر آباد، مبارکه، چشمه احمد رضا ودره بید با مشارکت دهیاری و هیات ورزش های بومی و محلی امروز افتتاح شد.مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مراسم افتتاح این طرح های ورزشی گفت : ۲۴ خانه ورزش روستایی سال گذشته در استان اصفهان […]

به گزارش خطرنگار، خانه های ورزش روستاهای حسن آباد آبریزه، جاجا، جعفر آباد، مبارکه، چشمه احمد رضا ودره بید با مشارکت دهیاری و هیات ورزش های بومی و محلی امروز افتتاح شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مراسم افتتاح این طرح های ورزشی گفت : ۲۴ خانه ورزش روستایی سال گذشته در استان اصفهان افتتاح شد.
محمد سلطان حسینی با بیان اینکه در چهار سال گذشته ۳۲۸ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان اصفهان تکمیل شد ، تصریح کرد: خانه جوان اصفهان، خانه شمشیر بازی و پیست موتور سواری اصفهان برای بهره برداری آماده شده که با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مرحله تملک زمین و انعقاد قرارداد با پیمانکار برای احداث خانه جوان در شهرستان های اصفهان، نجف آباد، کاشان، خمینی شهر، فلاورجان و شهرضا انجام شده و امسال فرآیند احداث این مراکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی آغاز می شود.
سلطان حسینی با بیان اینکه بیش از یکصد سمن (سازمان مردم نهاد) جوانان در استان اصفهان تشکیل شده، گفت: تعداد این سمن ها در استان افزایش خواهد یافت و سمن سرا و دفتر ویژه سمن ها در برخی از شهرستان ها راه اندازی شده است.
شهرستان تیران و کرون در غرب استان اصفهان دارای چهار هزار ورزشکار سازمان یافته و ۱۳ خانه ورزش روستایی است.
سرانه فضاهای ورزشی در این شهرستان برای هر نفر ۲۲سانتی مترمربع است.
۷۱۳۱/۶۰۲۲

انتهای پیام /*


ورزش


فضاهای ورشی


ورزش روستایی


تیران و کرون


استان اصفهان

نظرات بسته شده است.