از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 36722

153 بازدید

روز ۲۷ بهمن ۱۳۹۶آزمون استخدامی ۱۸۲ نیروی شرکتی مورد نیاز بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی در دو دانشگاه یاسوج (بانوان) و دانشگاه آزاد اسلامی (مردان) با حضور ۳ هزار و ۶۰۷ نفر دواطلب برگزار شد که به دلیل نرسیدن به موقع سؤالات تخصصی نیمه تمام ماند.رحیم استوار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار […]

روز ۲۷ بهمن ۱۳۹۶آزمون استخدامی ۱۸۲ نیروی شرکتی مورد نیاز بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی در دو دانشگاه یاسوج (بانوان) و دانشگاه آزاد اسلامی (مردان) با حضور ۳ هزار و ۶۰۷ نفر دواطلب برگزار شد که به دلیل نرسیدن به موقع سؤالات تخصصی نیمه تمام ماند.
رحیم استوار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: این آزمون نیاز به ثبت نام و یا ورود اطلاعات جدید ندارد.
وی افزود: آزمون استخدامی شرکتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با همان تعداد شرکت کنندگان اولیه، در ۳۶ کد رشته شغلی و بدون پرداخت هزینه در روز ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۷ برگزار می شود.
استوار بیان کرد: تعداد شرکت کنندگان در این آزمون ۳ هزار و ۶۰۷ نفر بوده که از این تعداد، یک هزار و ۷۱۴ شرکت کننده مرد و یک هزار ۸۹۳ نفر زن هستند.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: داوطلبان می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه و اطلاع از محل و زمان آزمون روز ۱۸ اردیبهشت امسال به سایت دانشگاه علوم پزشکی استان به نشانی www.yums.ac.ir مراجعه کنند.
۹۸۶۸/۱۶۶۲

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


آزمون


علوم پزشکی


کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بسته شده است.