از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 36247

126 بازدید

به گزارش خطرنگار، این دیدار سه شنبه ۲۱ فروردین از هفته سی و یکم این بازی ها در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می شود.این بازی برای هر ۲ تیم حساسیت زیادی دارد، برقی ها برای فرار از منطقه خطر و قرار گرفتن در حاشیه امنیت باید از این دیدار خانگی حساس با دست پر […]

به گزارش خطرنگار، این دیدار سه شنبه ۲۱ فروردین از هفته سی و یکم این بازی ها در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می شود.
این بازی برای هر ۲ تیم حساسیت زیادی دارد، برقی ها برای فرار از منطقه خطر و قرار گرفتن در حاشیه امنیت باید از این دیدار خانگی حساس با دست پر باز گردند و تیم ایرانجوان هم که یکی از کاندیداهای در معرض سقوط است، هنوز امیدوار است تا با کسب امتیازهای مناسب در چهار دیدار باقی مانده، خود را از منطقه خطر دور کند.
کسب مساوی دراین دیدار برای هر ۲ تیم نمی تواند نتیجه خوبی باشد از این رو برق و ایرانجوان برای بُرد به میدان می آیند و احتیاط را کنار خواهند گذاشت چرا که مساوی برای تیم هایی که بهم نزدیک هستند به سود سایرحریفان است.
برق جدید شیراز که از تیم های مدعی در نیم فصل نخست بود به یکباره با اعلام سرمایه گذار این باشگاه مبنی بر نداشتن پول، دچار بحران شد و سرمربی و چندین بازیکن تاثیرگذار و مطرح این تیم جدا شدند و به یکباره سیر نزولی آن آغاز شد.
تغییرات چند باره در کادر فنی این تیم، دردی را دوا نکرد، اگرچه رحمان رضایی بازیکن سابق تیم ملی ایران و سرمربی کنونی این تیم تلاش زیادی کرد تا جایگاه تیم برق را ارتقا دهد اما این امر هنوز محقق نشده و برقی ها که اولین سال حضورشان در دسته یک است، در خطر سقوط قرار دارند.
پیروزی تیم ایران جوان برابر برق و شکست ماشین سازی برابر نساجی مازنداران ، نماینده بوشهر را از منطقه خطر پس از هفته ها دور می کند از این رو خود را آب و آتش خواهد زد تا هر سه امتیاز را از میزبان بگیرد.
تیم برق شیراز هم اینک با ۳۷ امتیاز در رده یازدهم است و تیم ایرانجوان هم با ۲۸ امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار دارد و باید منتظر ماند و دید در این هفته چه نتایجی رقم خواهد خورد و تکلیف تیم ها به کجا خواهد انجامید.

** فجر سپاسی شیراز هم برای مدعی بودن باید از سد شهرداری تبریز عبور کند
تیم فجر شهید سپاسی شیراز که از دور برگشت این رقابت ها با تلاش مضاعف بازیکنان و کادر فنی در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار دارد، دیدار سختی برابر شهرداری تبریز که میزبان است،در این هفته دارد.
فجری ها که با حمایت استاندار فارس و اداره کل ورزش و جوانان استان مشکلات مالی آنها تا حدودی حل شده است به نظر می رسد برای مصاف با تیم میزبان از انگیزه زیادی برخوردار باشند و شاگردان کلانتری ارزش پیروزی برابر حریف خود را بخوبی می دانند.
تیم شهرداری تبریز که تا حدودی در حاشیه امنیت قرار دارد برای صعود به رده های بالای جدول،کار فجری ها را سخت خواهد کرد تا خیالش راحت شود.
در صورت بُرد تیم فجر و توقف تیم خونه به خونه بابل مقابل تیم ملوان در انزلی ، شاگردان کلانتری به رده دوم صعود خواهند کرد و شانس خود را با توجه به سه بازی باقی مانده، برای صعود به لیگ برتر زیاد خواهند کرد.
تیم فجر هم اینک با ۵۵ امتیاز رده سوم جدول را به خود اختصاص داده و تیم شهرداری تبریز هم ۳۵ امتیازی است ودر رده چهاردهم جا خوش کرده است.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر در فصل ۹۷ را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته ۲می روند.
هم اینک تیم نفت مسجد سلیمان با ۶۰ امیتاز در رده نخست قرار دارد و از شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر برخوردار است، در بالای جدول علاوه بر نفت مسجد سلیمان، تیم های خونه به خونه، فجر سپاسی، نساجی مازندران و بادران تهران شانس صعود دارند از این رو بازی های بالای جدول از جذابیت و حساسیت زیادی در چهار دیدار باقی مانده، برخوردار خواهد بود.
در پایین جدول هم تکلیف ۲ تیم سقوط کننده به دسته ۲ مشخص شده که می توان به تیم های راه آهن تهران و صبای قم اشاره کرد و برای تعیین تیم سوم سقوط کننده باید منتظر بازی های پایانی تیم های برق جدید شیراز، شهرداری ماهشهر،آلومینیوم اراک ، شهرداری تبریز، ماشین سازی تبریز و ایرانجوان بوشهر بود تا تیم سوم سقوط کننده مشخص شود.
۷۳۶۸ /۱۸۷۶

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


دسته یک


لیگ ازادگان

نظرات بسته شده است.