از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 35897

193 بازدید

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی خطرنگار، از شبکه آی ‌فیلم، مجموعه طنز ۲۶ قسمتی «هشت بهشت» است که در آن هنرمندانی همچون هوشنگ حریرچیان، حسن اکلیلی، افشین سنگ‌چاپ، فاطمه واحدی، فرج‌الله گل‌سفیدی، ساناز زرین‌مهر، ابراهیم کلانی، مینا پورنیا و حدود ۴۰ بازیگر دیگر به ایفای نقش پرداخته‌اند.قصه‌ این سریال درباره‌ بازارچه صنایع دستی و […]

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی خطرنگار، از شبکه آی ‌فیلم، مجموعه طنز ۲۶ قسمتی «هشت بهشت» است که در آن هنرمندانی همچون هوشنگ حریرچیان، حسن اکلیلی، افشین سنگ‌چاپ، فاطمه واحدی، فرج‌الله گل‌سفیدی، ساناز زرین‌مهر، ابراهیم کلانی، مینا پورنیا و حدود ۴۰ بازیگر دیگر به ایفای نقش پرداخته‌اند.
قصه‌ این سریال درباره‌ بازارچه صنایع دستی و مواد غذایی است که برای همه اقوام ایرانی تهیه شده اما در این میان مسائل و مشکلاتی به‌وجود می‌آید.
این مجموعه تلویزیونی از چهارشنبه ۲۲ فروردین هر روز ساعت ۱۶ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های ۱۲ بامداد و ۸ صبح روز بعد خواهدبود.

**تدوین سریال تلویزیونی بازگشت آغاز شد
با پایان تصویربرداری سریال «بازگشت» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید پروینی در روزهای پایانی تعطیلات نوروز ۹۷، مراحل فنی آن برای پخش از رسانه ملی آغاز شد.
مهدی حسینی وند تدوین این سریال تلویزیونی را برعهده دارد و پیش از این تدوین مجموعه‌های تلویزیونی همچون «مختارنامه»، «خانه پدری»، «پرده عشق»، «معصومیت از دست رفته»، «شهرزاد» و چندین فیلم سینمایی اعم از «چ» و «بادیگارد» را نیز برعهده داشته است.
قرار است آهنگسازی این سریال توسط مسعود سخاوت دوست و صداگذاری آن توسط امین شریفی انجام شود.
«بازگشت» ملودرامی عاشقانه است که نویسندگی آن را حسین نمازی بر اساس طرحی از حمید نعمت الله و معصومه بیات در ۲۰ قسمت برعهده داشته است.
رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، مرتضی علی عباس میرزایی، محمد حمزه‌ای، ارشا اقدسی، رضا اکبرپور، بهرام ابراهیمی، مونا کرمی، کیوان ساکت اف، جوانه دلشاد، محمد ساربان، تورج فرامرزیان، پردیس منوچهری، مهرنوش مقیمی، علیرضا لبیبیان و حمیدرضا متقی ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

**مدیران شبکه چهار سیما منصوب شدند
مدیران طرح و برنامه، پخش، تامین برنامه و مدیر دفتر شبکه چهار سیما منصوب شدند.
به گزارش خطرنگار، از روابط عمومی شبکه چهار سیما، حمیدرضا حاتمی، یدالله سلطانیان، وحید حسنی و مهدی غلامی در احکامی جداگانه از سوی مسعود معینی پور مدیر شبکه چهار سیما به ترتیب به سمت مدیر طرح و برنامه، مدیر پخش، مدیر تامین برنامه و مدیر دفتر مدیر شبکه چهار منصوب شدند.
فراهنگ **۹۰۲۲**۱۰۵۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


تلویزیون


سریال

نظرات بسته شده است.