از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 35655

135 بازدید

به گزارش خطرنگار، علی پرزحمت روز شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با بیان گزارشی از روند پرداخت تسهیلات در سال گذشته، افزود: ۵۰۸ واحد تولیدی این استان از محل تسهیلات ستاد رونق تولید سه هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.به گفته وی، تاکنون ۴۳۲ فقره تسهیلات […]

به گزارش خطرنگار، علی پرزحمت روز شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با بیان گزارشی از روند پرداخت تسهیلات در سال گذشته، افزود: ۵۰۸ واحد تولیدی این استان از محل تسهیلات ستاد رونق تولید سه هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
به گفته وی، تاکنون ۴۳۲ فقره تسهیلات بانکی به میزان چهار هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال نیز به پرداخت مستقیم در بخش های صنعت و کشاورزی پرداخت شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطر نشان کرد: ۲۳ طرح تولیدی و صنعتی استان با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی خود ۲۷۰ میلیارد ریال و ۱۹۶طرح صنعتی سرمایه در گردش نیز با ۲ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در این نشست با اشاره به رشد بالای بازدید گردشگران از آثار طبیعی و تاریخی استان، گفت: سه میلیون ۵۷۰ هزار مسافر و گردشگر در نوروز امسال از جاذبه های گردشگری قزوین بازدید کردند.
محمدعلی حضرتی افزود: ۲۴۲ هزار اقامت نیز در تعطیلات نوروزی امسال در هتل ها، مهمان پذیرها، مدارس، خانه های معلم، مهمانسراهای دولتی، خانه های مسافر و اقامتگاه های بوم گردی به ثبت رسید.
۶۱۰۴/۸۰۵۴

انتهای پیام /*


اقتصاد


کارگروه ستاد تسهیل


رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت


استان قزوین

نظرات بسته شده است.