از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 35626

151 بازدید

حسین امیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی در راستای تاکیدات ایشان بر تولید و اشتغال و برای حل مساله بیکاری و مصرف تولیدات داخلی است.وی تصریح کرد: خرید کالاهای ایرانی ضمن افزایش فروش و گردش مالی […]

حسین امیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی در راستای تاکیدات ایشان بر تولید و اشتغال و برای حل مساله بیکاری و مصرف تولیدات داخلی است.
وی تصریح کرد: خرید کالاهای ایرانی ضمن افزایش فروش و گردش مالی واحد تولیدی، در بهبود وضعیت مالی کارگران و شاغلان تاثیر بسزایی دارد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید به بحث کیفیت در تولید و خدمات کالاهای ایرانی نیز توجه ویژه ای انجام شود تا به لحاظ هزینه ای و کیفیت با نمونه های خارجی رقابت پذیر باشد.
وی تاکید کرد: تولید کنندگان کالاهای ایرانی نیز از فرصت پدید آمده بمنظور افزایش کیفیت تولیدات خود استفاده کنند تا ذهنیت مصرف کنندگان از برتر بودن کالاهای خارجی از بین برود.
امیری افزود: برای حمایت از تولیدکنندگان کالای داخلی جلوگیری از پدیده قاچاق ضروری به نظر می رسد و در این رابطه باید تمامی ارگان های مسئول در رفع این مشکل ملی بکوشند.
وی تصریح کرد: بسیاری از کالاهای تولید داخل از نمونه های مشابه وارداتی کیفیت بسیار بهتری دارند و لزومی به واردات این کالاهای نیست و مصرف کننده داخلی باید این را بپذیرد که هر کالای خارجی کالای باکیفیتی نیست.
سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان ‘حمایت از کالای ایرانی’ نامگذاری شده است.
مسئولان کشور و استانها از نخستین روزهای سال جاری در صدد برنامه ریزی مدون و تهیه نقشه راه برای تحقق شعار سال هستند.
۷۴۳۷/ ۵۰۵۴

انتهای پیام /*


اقتصاد


کالای ایرانی


شعارسال


نماینده مردم

نظرات بسته شده است.