از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 35490

122 بازدید

به گزارش خطرنگار، نمایشگاه چهار روزه بین المللی کتاب پاکستان از امروز جمعه ششم آوریل (۱۷ فروردین ماه) در مرکز دوستی چین – پاکستان با سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی پاکستان گشایش یافت.بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه که در ۱۳۰ غرفه برگزار شده است، ایران، ترکیه و چین حضور فعال دارند و خانه فرهنگ […]

به گزارش خطرنگار، نمایشگاه چهار روزه بین المللی کتاب پاکستان از امروز جمعه ششم آوریل (۱۷ فروردین ماه) در مرکز دوستی چین – پاکستان با سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی پاکستان گشایش یافت.
بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه که در ۱۳۰ غرفه برگزار شده است، ایران، ترکیه و چین حضور فعال دارند و خانه فرهنگ ایران در راولپندی، مرکز تحقیقات فارسی ایران و پاکستان و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان به عنوان نمایندگان ایران حضور می یابند.
همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، نشست های تخصصی در خصوص مشترکات زبان فارسی و اردو با حضور صاحبنظران و استادان دانشگاه های اسلام آباد برگزار می شود.
‘عرفان صدیقی’ مشاور نخست وزیر در امور میراث ادبی و تاریخ ملی پاکستان نیز در نشست هماهنگی برگزاری این نمایشگاه، با تاکید بر حضور فعال دیگر کشورها، این رویداد را عامل نزدیکی مردم با فرهنگ کشورهای دیگر عنوان کرد.
نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب پاکستان که از سوی سازمان ملی کتاب پاکستان برگزار می شود، نهم آوریل – ۲۰ فروردین ماه – به کار خود پایان می دهد.
آساق**۶۱۲۵**۱۴۸۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


نمایشگاه کتاب


ایران


چین و پاکستان

نظرات بسته شده است.