از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 35411

164 بازدید

وی چهارشنبه شب در نشست خبری پس از بازی با تیم صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی آبادان اظهار کرد: داور ضربه پنالتی که به سود تیم صنعت نفت آبادان گرفت قطعا پنالتی بود ولی تعجب من از این است که خطایی که روی بازیکن تیم پیکان در نیمه اول انجام شد نیز می توانست […]

وی چهارشنبه شب در نشست خبری پس از بازی با تیم صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی آبادان اظهار کرد: داور ضربه پنالتی که به سود تیم صنعت نفت آبادان گرفت قطعا پنالتی بود ولی تعجب من از این است که خطایی که روی بازیکن تیم پیکان در نیمه اول انجام شد نیز می توانست پنالتی باشد که توسط داور نایده گرفته شد.
جلالی یکی دیگر از دلایل باخت تیم خود را فاصله کم بین ۲ بازی پیکان و سپاهان و پیکان و نفت آبادان دانست و گفت:این عامل باعث شد تا دوندگی همیشگی را در بازی نداشته باشیم.
وی افزود: نمی دانم به چه دلیل در پنج روز ۲ بازی باید انجام دهیم در حالی که هر ۲ تیم پیکان و صنعت نفت بازیکن ملی پوش در اختیار ندارند.
سرمربی تیم پیکان تهران گفت: موقعیت های خوبی را برای گلزنی از دست دادیم و می توانستیم با نتیجه بهتری از آبادان برویم.
وی افزود:مقابل تیمی بازی کردیم که حداقل سه ستاره فوتبالی در اختیار دارد و این بازیکنان می توانند فرصت های ساده را به موقعیت های خوب گلزنی تبدیل کنند.
جلالی گفت: با بازیکنان جوان شایسته به دنبال رتبه بهتری در جدول لیگ برتر هستیم.
تیم فوتبال پیکان تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور در مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی آبادان با یک گل شکست خورد.
صنعت نفت آبادان با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و در رده هشتم جدول لیگ برتر باشگاههای ایران قرار گرفت و تیم پیکان با همان ۴۴ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.
۳۰۱۵/۷۱۶۵/۶۰۶۴

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


لیگ برتر


آبادان

نظرات بسته شده است.