از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 35105

122 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی خطرنگار، از انجمن قلم ایران، نام مدافعان حرم و شکوه مبارزه آنها برای حفظ و حراست از حرم های شریف حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) چند سالی است که چون ستاره بر آسمان ایران اسلامی می‌درخشد. انجمن قلم ایران برای پاسداشت عملکرد این ستارگان دنباله‌دار و ثبت […]

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی خطرنگار، از انجمن قلم ایران، نام مدافعان حرم و شکوه مبارزه آنها برای حفظ و حراست از حرم های شریف حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) چند سالی است که چون ستاره بر آسمان ایران اسلامی می‌درخشد.
انجمن قلم ایران برای پاسداشت عملکرد این ستارگان دنباله‌دار و ثبت هنری دلاوری‌ها، پایمردی‌ها و جانفشانی‌هایشان، از تمام نویسندگان و شعرای متعهد کشور طی فراخوان گسترده ای دعوت کرد تا در دو شاخه شعر و داستان به آفرینش آثار ادبی بپردازند.
آثار برگزیده به همراه سایر آثار ارزشمند رسیده، در قالب کتاب هایی با عنوان «حرمت حریم حرم» در دو مجلد شعر و داستان چاپ شده است.
جلد یک آن مختص اشعار و جلد دوم آن حاوی داستان است.
داستان ها در دو قالب داستان کوتاه و داستان کوتاه کوتاه و اشعار در قالب شعر نو، غزل و سپید هستند.
جلد یک مربوط به کتاب اشعار «حرمت حریم حرم» در ۲۲۸صفحه، قطع رقعی با قیمت ۲۰۰ هزار ریال در شمارگان ۲۵۰ نسخه و جلد دوم مربوط به کتاب داستان «حرمت حریم حرم» در ۲۲۴ صفحه، قطع رقعی با قیمت ۲۰۰ هزار ریال و شمارگان ۲۵۰ نسخه از سوی انتشارات انجمن قلم ایرانیان امروز منتشر شده است.
جلد یک شامل ۱۱۵ شعر و جلد دو شامل ۲۹ داستان است.
علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از طریق فروشگاه کتاب انجمن قلم ایران تهیه کنند.

** «جن زده ها» منتشر شد
مجموعه شعر «جن زده ها» شامل غزل های سعید نوذری، شاعر و هنرمند بوشهری که از دهه ۷۰ تاکنون دست چین شده، از سوی انتشارات انجمن قلم ایرانیان امروز وارد بازار نشر شد.
این غزل ها از حیث فرم، ساختار، محتوا و مضامین بدیع، شیوا و خواندنی است و روند رو به تکامل زبانی منحصر به شاعر را نشان می دهند.
نام کتاب، از نام اولین غزل کتاب گرفته شده که شاعر در آن با قدرت و مهارت درخور تحسین همچنین چاشنی طنز و رندانگی شاعرانه، به توصیف جن زده ها می پردازد.
مجموعه شعر «جن زده ها» در ۶۴ صفحه، قطع رقعی، با قیمت۶۰ هزار ریال در شمارگان ۲۵۰ نسخه به چاپ رسیده شده است.
فراهنگ ** ۱۸۸۰ ** ۱۰۷۱

انتهای پیام /*


فرهنگی


انجمن قلم


حریم حرم

نظرات بسته شده است.