از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 35056

143 بازدید

به گزارش خطرنگار، سیده حمیده زرآبادی روز سه شنبه در حاشیه دیدار نوروزی با رئیس جمهوری اسلامی استان قزوین، افزود: اگرچه از زمان آغاز اجرای این طرح در سال ۸۱ اقداماتی صورت گرفته اما همچنان نیازمند کارهای تکمیلی در این زمینه هستیم.وی با اشاره به اینکه تشخیص و محاسبه مالیاتی باید از حالت سنتی خود […]

به گزارش خطرنگار، سیده حمیده زرآبادی روز سه شنبه در حاشیه دیدار نوروزی با رئیس جمهوری اسلامی استان قزوین، افزود: اگرچه از زمان آغاز اجرای این طرح در سال ۸۱ اقداماتی صورت گرفته اما همچنان نیازمند کارهای تکمیلی در این زمینه هستیم.
وی با اشاره به اینکه تشخیص و محاسبه مالیاتی باید از حالت سنتی خود خارج و به طور جامع و دقیق صورت پذیرد، ادامه داد: با تصویب نهایی و اجرایی شدن صندوق مکانیره فروش در امر محاسبه مالیات، علاوه بر شفاف سازی، شاهد توسعه تحقق و توسعه عدالت اقتصادی در این زمینه خواهیم بود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تحقق عدالت مالیاتی را یکی از اولویت های مهم مجلس شورای اسلامی دانست و اضافه کرد: امسال نظام جامع مالیاتی کشور باید با هدف عدالت در اخذ مالیات صورت بپذیرد.
زرآبادی افزود: این در حالی است که به گفته مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین، این استان در راستای اجرای طرح جامع مالیاتی از استان های پیشرو در کشور است.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در ادامه، موضوع اشتغال را یکی دیگر از دغدغه های مهم و اساسی دانست و گفت: برای رفع مشکلات موجود، امسال موضوع دفاتر کاریابی های استان را مورد پیگیری جدی قرار می دهیم چرا که معتقدیم با ایجاد برخی تغییرات در نحوه ثبت نام از متقاضیان کار، می توان شاهد پویایی و فعال تر شدن بازار کار استان بود.
در ادامه این دیدار، رئیس استان قزوین با ارائه گزارشی از فعالیت این مرکز در ۶ ماهه دوم سال ۹۶، افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته، جهش قابل توجهی در حوزه تولید اخبار، گزارش ها و برگزاری میزگردها بودیم.
علی حیدر شاه حسینی، یکی از وظایف مهم خطرنگار، را پوشش اخبار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان ها برشمرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، امسال تلاش داریم تا علاوه بر پوشش خبرهای مربوط به نمایندگان مجلس استان، برنامه های بازدید آنان در سطح استان را نیز پوشش خبری دهیم.
۸۰۵۴

انتهای پیام /*


اقتصاد


نماینده مجلس


طرح جامع مالیاتی


قزوین

نظرات بسته شده است.