از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 34998

148 بازدید

در پیام تسلیت همایون یوسفی که روز سه شنبه در اختیار رسانه ها قرار داده شد آمده است: خبر آتش سوزی اخیر و جان باختن تعدادی از شهروندان عزیز اهوازی موجب تاثر و تاسف شدید همگان شد. وی ادامه داد: به سهم خود این ضایعه دردناک را خدمت ملت شریف ایران، مردم شهید پرور خوزستان […]

در پیام تسلیت همایون یوسفی که روز سه شنبه در اختیار رسانه ها قرار داده شد آمده است: خبر آتش سوزی اخیر و جان باختن تعدادی از شهروندان عزیز اهوازی موجب تاثر و تاسف شدید همگان شد.
وی ادامه داد: به سهم خود این ضایعه دردناک را خدمت ملت شریف ایران، مردم شهید پرور خوزستان به ویژه شهروندان محترم اهوازی و خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال برای بازماندگان این حادثه دردناک صبر و بردباری مسئلت می نمایم.

***جواد کاظم نسب ‘الباجی’ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز در پی فوت تعدادی از جوانان اهوازی حادثه آتش سوزی قهوه خانه منطقه کیان اهوازپیام تسلیتی صادر کرد
در بخشی از این پیام آمده است ‘مطلع شدم ۱۱ نفر از جوانان عزیز اهوازی بر اثر حادثه آتش سوزی قهوه خانه ای در منطقه کیان جان باختند.
وی افزود: این حادثه تلخ و غمبار که باعث شد تعدادی از بهترین فرزندان برومند این سرزمین کشته شوند، مایه تأسف و تألم فراوان اینجانب همچون سایر هم استانیهای عزیز گردید.’
الباجی در ادامه نوشت’ از صمیم قلب این مصیبت را خدمت سایر بازماندگان تسلیت عرض می نمایم و برای درگذشتگان علو درجات را از خداوند متعال مسئلت دارم و همچنین برای مصدومین این حادثه آرزوی شفای عاجل می نمایم.

***علی ساری دیگر نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی هم در پیامی ضایعه جان باختن عده ای از همشهریان اهوازی در آتش سوزی قهوه خانه ی کوی علوی را تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است ‘با نهایت تاسف خبر در گذشت جوانان کوی علوی را دریافت کردیم که این مصیبت دردناک و جانسوز را به بازماندگان متوفیان و تمام مردم شریف اهواز تسلیت عرض نموده و از خداوند منان رحمت و مغفرت را برای آنان و همچنین صبر جمیل را برای خانواده های داغدیده مسئلت می نمایم.
به گزارش خطرنگار، بامداد سه شنبه ۱۴ فروردین ۹۷ یک قهوه خانه سنتی در منطقه کوی علوی اهواز دچار آتش سوزی سنگین شد.
در این حادثه ۱۱ نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر نیز مصدوم شدند.
همچنین چهار ساعت پس از وقوع این حادثه عاملان اصلی آن شناسایی و دستگیر شدند.
۷۱۶۴/۶۰۶۴

انتهای پیام /*


اجتماعی


نماینده اهواز


تسلیت


قهوه خانه

نظرات بسته شده است.