از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 34893

132 بازدید

به گزارش خطرنگار، محسن شهبازی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: طی این مدت ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در این استان مصرف شد که این میزان سال ماقبل آن ۱۸میلیون و ۳۵۴ هزار لیتر بود.وی با بیان اینکه مصرف بنزین در ۲۹ اسفند سال ۹۶ در استان زنجان رکورد زد، یادآوری […]

به گزارش خطرنگار، محسن شهبازی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: طی این مدت ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در این استان مصرف شد که این میزان سال ماقبل آن ۱۸میلیون و ۳۵۴ هزار لیتر بود.
وی با بیان اینکه مصرف بنزین در ۲۹ اسفند سال ۹۶ در استان زنجان رکورد زد، یادآوری کرد: در این روز حدود ۲ میلیون و ۱۰۰هزار لیتر از این فرآورده مصرف شد.
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: همچنین میزان مصرف بنزین سوپر در تعطیلات نوروز امسال ۲۵۸ هزار لیتر ثبت شد.
شهبازی ادامه داد: از ۲۸ اسفند سال قبل تا ۱۳ فروردین ۹۷، حدود ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین معمولی و ۲۵۷ هزار و ۶۰۰ لیتر از این فرآورده از مبدا همدان به منطقه زنجان ارسال شد.
وی ادامه داد: از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان۲ میلیون و ۲۶۰هزار لیتر بنزین به استان اردبیل و یک میلیون و ۷۰۰هزار لیتر بنزین نیز به استان گیلان ارسال شد.
به گزارش خطرنگار، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان ۵۳ جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و ۴۰ جایگاه عرضه سی ان جی و ۱۰۸ نفتکش حامل فرآورده های نفتی در این منطقه دارد که به سیستم GPRS تجهیز شده اند.
هموطنان در صورت مواجهه با هرگونه مورد تخلف، انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار، مورد را با سامانه ۰۹۶۲۷ و یا از طریق شماره ۳۰۰۰۲۴۹۶۲۷ طی ۲۴ ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.
۷۳۲۵/۶۰۸۵

انتهای پیام /*


اقتصاد


شرکت نفت


مصرف بنزین


فرآورده نفتی

نظرات بسته شده است.