از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 34350

205 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمدجواد آذری جهرمی عصر جمعه در یاسوج در دیدار با نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عزم مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمینه جدی است.وی افزود: سرکشی به شهرهای مختلف کشور به ویژه آنهایی که از نظر زیرساخت های فناوری اطلاعات مشکلات بیشتری داشتند […]

به گزارش خطرنگار، محمدجواد آذری جهرمی عصر جمعه در یاسوج در دیدار با نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عزم مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمینه جدی است.
وی افزود: سرکشی به شهرهای مختلف کشور به ویژه آنهایی که از نظر زیرساخت های فناوری اطلاعات مشکلات بیشتری داشتند در نوروز امسال در دستور کار قرار گرفت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: هدف از سفر به کهگیلویه و بویراحمد بررسی روند اجرای مصوبات سفر ۶ ماه گذشته است.
آذری جهرمی عنوان کرد: بالا بودن جمعیت روستایی نسبت به جمعیت شهری از مشکلات اساسی کهگیلویه و بویراحمد است که خدمات رسانی را سخت تر می کند.
وی با اشاره به پراکندگی جمعیت در کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در نقاط سخت گذر، ابراز داشت: توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات در این مناطق تا حدودی مشکل است.
آذری جهرمی گفت: در سفر قبلی به کهگیلویه و بویراحمد مصوباتی برای بهبود این وضعیت به تصویب رسید که در حال پیگیری است.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شهریور ۱۳۹۶ به یاسوج سفر کرده بود.
وی در این سفر گفته بود که ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی برای توسعه صنعت گردشگری یکی از برنامه مهم برای استان کهگیلویه وبویراحمد است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سپس عازم شهرستان گچساران شد.
عملیات اجرایی طرح آبرسانی به یک هزار هکتار زمین کشاورزی در دشت‌های انگشترک و آب رزی گچساران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز آغاز شد.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


سفر وزیر


ارتباطات


کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بسته شده است.