از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 34342

151 بازدید

حجت الاسلام محمد فخرالدینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: ملت ایران بعد از پیروری انقلاب شکوهمند اسلامی به پای صندوق های اخذ رای آمدند و جمهوری اسلامی را به عنوان ساختار سیاسی خود انتخاب کردند.وی ادامه داد: روز ۱۲ فروردین در اصل روز تاریخی و سرنوشت ساز به بار نشستن […]

حجت الاسلام محمد فخرالدینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: ملت ایران بعد از پیروری انقلاب شکوهمند اسلامی به پای صندوق های اخذ رای آمدند و جمهوری اسلامی را به عنوان ساختار سیاسی خود انتخاب کردند.
وی ادامه داد: روز ۱۲ فروردین در اصل روز تاریخی و سرنوشت ساز به بار نشستن و ثمره سال ها مبارزه حق طلبانه ملت ایران علیه رژیم ستم شاهی بود که به خوبی و زیبایی محقق شد.
این مسوول اظهار کرد: یوم الله ۱۲ فروردین در نظام اسلامی سرآغاز حیات واقعی دین در عصر دنیا پرستان است که از معنویت جدا شده و سعادت حقیقی خود را پیروی از آرزوهای حیوانی خود می دانند.
فخرالدینی خاطر نشان کرد: باید روز ۱۲ فروردین بخاطر جایگاه و اهمیتی که در کشور ما دارد همواره در بین مردم و جوانان زنده بماند و باشکوه برگزار و به نسل ها در عصرهای آینده منتقل شود.
وی تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی چشم دیدن نظام ما را ندارند بنابراین باید مردم و مسوولان با همدلی و ولایتمداری برای حفظ اهداف و آرمان های نظام و شهیدان گوش به فرمان مقام معظم رهبری در صحنه ها حضور داشته باشند.
پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، به دعوت امام خمینی همه‌پرسی حکومت جمهوری اسلامی ایران در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸ در سراسر ایران برگزار و ۹۸٫۲ واجدین شرکت در همه‌پرسی با دادن رای آری با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند.
۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

انتهای پیام /*


سیاسی


۱۲ فروردین


عید


یزد

نظرات بسته شده است.